با رای‌هایتان در رشد استندآپ کمدی تاثیرگذار باشید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دومین دوره مسابقه استندآپ خنداننده شو در حال برگزاری است پایگاه خبری گلونی برای هر کدام از این استعدادها نقد می‌نویسد و آنها را از نظر متن طنز و اجرا بررسی و نقد می‌کند.

تا به حال ۸ نفر در خنداننده شو ۲ استندآپ کمدی اجرا کردند و آنچه مشخص است این است که بیش از گذشته برای داشتن یک استاندارد خوب نیاز به یک متن خوب طنز است.

یکی از آفت‌های دوره پیش خنداننده شو استفاده بیش از حد شرکت‌کنندگان از جوک‌ها و شوخی‌های فضای مجازی بود که این بار این قضیه بیشتر نمود دارد.

به‌ویژه شوخی‌هایی که در توییتر با حوادث و اتفاقات سیاسی و اجتماعی می‌شود به‌ همان صورت در استنداپ برخی از این شرکت‌کنندگان تکرار می‌شود.

البته استفاده کردن از شوخی‌های جاری و ساری در کشور می‌تواند نقطه قوت برخی از اجراها باشد اما باید حساب شده و دقیق از این شوخی‌ها استفاده کرد نه اینکه پشت سر هم متنی را اجرا کرد که از گوشه و کنار فضای مجازی کپی شده باشد.

یک استندآپ کمدین باید یک نویسنده طنز خوب باشد

خنداننده شو ۲ به ما نشان می‌دهد که اگر کسی می‌خواهد برحسب کمدی موفق باشد، پیش از هرچیز باید نویسندگی طنز را آموزش ببینند و یک نویسنده طنز خوب باشد.

البته در میان اجراکنندگان نهمین دوره خنداننده شو کسانی هستند که طنزهای تالیفی و ویژه خود را دارند و دست‌کم در ۸ دقیقه اجرای خودشان ۳ یا ۴ دقیقه را به‌صورت تالیفی به پیش می‌برند.

اگر جزو کسانی هستید که به شرکت‌کنندگان این دوره خنداننده شو رای می‌دهید حتماً در نظر داشته باشید که به طنزهای تالیفی رای بدهید و آنها را حمایت کنید به آنها رای بدهید که نقد اجتماعی مهمتری را مطرح می‌کنند و فقط به دنبال خنداندن مخاطب نیستند.

شما با رای‌هایتان می‌توانید بر روند رشد استندآپ کمدی در کشور تاثیر بگذارید پس به اجراهای تالیفی رای بدهید.

برای خواندن نقدها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 96080 ساعت خبر : 11:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96080
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات