برای پنج‌شنبه‌ها از روحانی مچکریم

برای پنج‌شنبه‌ها از روحانی مچکریم

در پی تکذیب خبر تعطیلی پنج‌شنبه‌ها خود را موظف دانستم که به عنوان شهروندی کوشا و قدردان، ضمن نامه‌ای که سرش را گشاد بسته‌ام از معاون محترم استانداری تهران و آقای روحانی کمال و جمال و حسن تشکر را نمایم.

پایگاه خبری گلونی؛ سمیه باقری حسن‌کیاده: در پی تکذیب خبر تعطیلی پنج‌شنبه‌ها خود را موظف دانستم که به عنوان شهروندی کوشا و قدردان، ضمن نامه‌ای که سرش را گشاد بسته‌ام از معاون محترم استانداری تهران کمال و جمال و حسن تشکر را نمایم:

سلام!

روحانی مچکریم! لابد می‌پرسید ربطش چیست؟ من ربطش را می‌گویم اما خدا وکیلی شما ربط همه چیز به چیزهای دیگر را می‌پرسید یا فقط بلدید به شهروندان قدردان گیر بدهید؟!

مثلا ربط بخارشوی با شرکت‌های داروسازی، تایر با باشگاه ورزشی، چای‌ساز و قهوه ساز با شرکت خودرو سازی و لوبیا چیتی با شرکت وارد کننده پارچه را هم پرسیده‌اید آیا؟

و اما ربطش؛ خب اگر رئیس جمهور وزیر کشور و وزیرکشور استاندار انتخاب نمی‌کرد شما چطوری می‌خواستید معاون بشوید که تکذیبیه خبر تعطیلی پنجشنبه‌ها را اعلام بفرمایید؟

مطمئنم که تا به حالا از این زاویه به این موضوع نگاه نکرده بودید. پس شما هم از این پس مچکر روحانی باشید.

می‌دانید اگر خبر تعطیلی پنج‌شنبه را تکذیب نمی‌کردید چه می‌شد؟

ملت سرحال و با نشاط ما دیگر با آهنگ مفرح صبحگاهی رادیو و سلااااام هموطن گویان، همچون شنبه و یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه، سر کار نمی‌رفتند!

برای پنج‌شنبه‌ها از روحانی مچکریم

اصلا اگر پنج‌شنبه را تعطیل می‌کردید احساس کمبود در زندگی مردمی که روزانه ۲۰ ساعت کار مفید انجام می‌دهند به شدت احساس می‌شد و آن‌ها که تا کنون به خاطر کاهش ارزش پول ملی و فقر و دزدی‌های کلان و اختلاس‌های فوق کلان و پراید و پاره شدن برجام و تحریم و زلزله و آتش و اعتیاد و گسل طبقاتی و دیدن هزار باره سریال جومونگ و آلودگی آب و هوا و ریز گرد و خشکسالی و سقوط هواپیما و داعش و سوسیس کرم‌زده و اسیدپاش‌ها و سایر دوستان و آشنایان نمرده‌اند، با تعطیلی پنج‌شنبه حتما می‌مردند.

از شما می‌پرسم: آیا درست است که اقتصادی که کاملا وابسته به همان نیم روز کارکرد مفید در روز پنجشنبه است به خاطر یک خبر کذب از هم فرو بپاشد؟

باور بفرمایید که طبق تحقیقاتی که باستان شناسان انجام داده‌اند، قبل از حمله اعراب نیز ایرانیان پنج‌شنبه‌ها را کلا سر کار بوده‌اند.

نشان به آن نشان که روی همان ستون تخت جمشید که الان در موزه لووِر، لووور، یا یه همچین نامی هست، حکاکی شده است که: سحرخیز باش تا کامروا شوی به خصوص پنج‌شنبه‌هاشون!

با تچکر مجدد از روحانی و شما.
امضا
یک شهروند کوشا و خاص

پایان پیام

کد خبر : 96352 ساعت خبر : 11:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96352
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات