تاخیر جشنواره موسیقی به خاطر لانه پرنده

تاخیر جشنواره موسیقی به خاطر لانه پرنده

برگزارکنندگان می‌گفتند اگر جشنواره را آغاز کنند پرنده مادر، جوجه‌هایش را ترک می‌کند.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: همیشه کارهای عجیب و غریب در گوشه و کنار دنیا اتفاق می‌افتد. کارهایی که بیشتر به سوسول بازی شبیه است.

مثلا در خبرها آمده است که یک جشنواره موسیقی، به دلیل لانه یک نوع پرنده آمریکایی با چند روز تاخیر برگزار شد. برگزارکنندگان می‌گفتند اگر جشنواره را آغاز کنند، پرنده مادر، جوجه‌هایش را ترک می‌کند و به همین بهانه شروع جشنواره را چند روز عقب انداختند.

ماجرا مشکوک است

اول آنکه اصل قضیه مشکوک است. برگزارکنندگان می‌خواهند بگویند از همین ابتدا حواس‌شان به همه جا است و آنقدر از چشمان تیزبینی برخوردارند که یک لانه لای بوته‌ها را هم دیده‌اند. در صورتی که اگر راست می‌گویند چرا ما تا الان چنین موضوعی را ندیده ایم! آن هم ما که تاخیر یکی از اصول زندگی مان است.

دوم نکته عجیب آن است که چند نفر از نیروهای برگزاری جشنواره، این لانه می‌بینند، بعد به مسئولان خودشان می‌گویند و این مسیر انتقال پیام تا بالا پیش برود و هیچ کس هم مخالفت نمی‌کند.

تاخیر جشنواره موسیقی به خاطر لانه پرنده

یعنی یک نفر در این بین نبود که بگوید زمان آغاز جشنواره مهم‌تر از لانه یک نوع پرنده است؟ یا تعجب کند دستور دهد آن پرنده را کباب کنند و به جای بخشی از حقوق عقب افتاده‌شان نوش جان کنند؟ یعنی آنها حقوق عقب افتاده ندارند؟

سوم: فرض کنیم که لانه پرنده دیده شد و همه مسئولان هم از بالا تا پایین، موافق تاخیر برگزاری بودند. این خبر را چه کسی رسانه‌ای کرده است؟

خب اگر هدف‌شان کمک به پرنده و جوجه‌هایش بود که دیگر در بوق و کرنا کردن ندارد. اگر هم هدف اطلاع‌رسانی است که نیازی به بیان این همه جزئیات نیست؟ مگر قرار است مسئولان برای مردم تا این حد جزئیات یک تاخیر را شرح دهند؟

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 95464 ساعت خبر : 10:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95464
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات