رهاسازی یک بهله سارگپه در دامان طبیعت توسط قهرمان ملی تیر و کمان در آبیک

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک همزمان با روز المپیک و محیط زیست یک بهله سارگپه در دامان طبیعت رها سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، محمد ایران نژاد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز المپیک و محیط زیست یک بهله سارگپه پس از تیمار توسط اسماعیل عبادی قهرمان تیراندازی با کمان ایران در طبیعت رهاسازی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک ضمن اشاره به کسب مقام‌های ملی و بین المللی اسماعیل عبادی افزود: از زحمات و افتخارآفرینی‌های این کماندار ایرانی و عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران که از افتخارات او، قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ در کامپوند تیم ملی مردان است در طی این برنامه قدردانی شد.

رهاسازی یک بهله سارگپه

اسماعیل عبادی

گفتنی است اسماعیل عبادی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۵۵ در شهر آبیک به دنیا آمد. عبادی توانست در هشتمین روز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴، اینچئون، کره جنوبی در بخش تیمی ماده کامپوند، به همراه مجید قیدی و امیر کاظم‌پور با شکست دادن تیم ملی تیراندازی با کمان فیلیپین به نشان برنز مسابقات دست یابد. همچنین وی موفق شد با برتری بر حریف هندی خود در فینال کامپوند مردان مدال طلا را بر گردن بیاویزد. عبادی یکی از اعضای تیم تیراندازی کامپوند مردان ایران بود که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در کپنهاگ به مقام قهرمانی رسید.

پایان پیام

کد خبر : 95425 ساعت خبر : 10:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95425
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات