شب اجرای نجات خنداننده شو و چهار اجرای غم‌انگیز

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: شب گذشته برنامه‌ی خنداننده‌ شو با اعلام صعود کنندگان به مرحله‌ی بعد، حذف شده‌ها و افرادی که به اجرای نجات راه یافتند، برگزار شد. در این برنامه چهار نفر به اجرای نجات رفتند و هر کدام یک استندآپ دیگر اجرا کردند تا تکلیف دو نفر دیگر صعود کننده و حذف شده مشخص شود.

نگاهی به اجراهای نجات

نفر اول، مهسا آقادادی از گروه فرهاد آییش بود که بر روی صحنه آمد و استندآپ خود را اجرا کرد.

شوخی‌های او تکیه بر چشم و هم‌چشمی‌های همیشگی و تکراری خانم‌ها بود. نقدی که برخی خانم‌ها به آقادادی وارد می‌دانند این است که چرا یک زن باید برای خنده گرفتن و رای جمع کردن، اقدام به تخریب زنان دیگر بکند؟

آقادادی در این استندآپ هم از لهجه‌ی اصفهانی خود استفاده کرد. خوب است که این کمدین‌ها چند استندآپ هم بدون استفاده از لهجه اجرا کنند تا عیار کمدی و بیان طنزشان مشخص شود.

آقادادی از تکنیک تکرار در استندآپ خود بهره برد. او چند مرتبه «می‌ری رو کاناپه می‌خوابی» و «این رو گفتم که نفهمه اون رو می‌گم» را تکرار کرد و توانست از حضار داخل سالن که به برگ درخت هم می‌خندند، خنده بگیرد.

در نهایت مهسا آقادادی با ۶۱ رای به عنوان نفر دوم مرحله‌ی نجات به دور بعد رفت.

اجرای نجات مهسا آقادادی

نفر دوم، وحید رحمانیان از گروه فرهاد آییش بود که بر روی صحنه آمد و استندآپ خود را اجرا کرد.

وحید رحمانیان یا آقای انگشت در دماغ این‌بار حتا یک مرتبه هم انگشتش را داخل دماغش نکرد که همین برای طنز این مملکت جای خرسندی دارد.

رحمانیان این بار دست روی نقطه‌ی حساسی گذاشت و آن شوخی با قومیت‌ها بود. هرچند که او خودش آذری است اما نباید تجربه‌های سالیان گذشته در این چنین شوخی‌ها را فراموش کرد. چه بازیگران مشهورتر و محبوب‌تری که با یک جمله و یک شوخی ساده دردسرهای بزرگی را رقم زدند. پس طبیعی بود که صدا و سیما هم برای یک کمدین جوان این ریسک را نکند و نیمی از اجرای او را حذف ‌کند.

آقای انگشت در دماغ ببخشید آقای رحمانیان هرچه که بود گویا در جلب رضایت حضار داخل سالن موفق بود. چراکه با ۸۱ رای از ۸۷ نفر به دور بعد راه یافت. ما همچنان معتقدیم او چهره‌ی بانمکی دارد اما این برای استندآپ کمدین شدن کافی نیست.

اجرای نجات وحید رحیمیان

نفر سوم، ایمان خرمی‌ زاده از گروه اشکان خطیبی بود که بر روی صحنه آمد و استندآپ خود را اجرا کرد.

او با لباس اتفاق عمل وارد صحنه شد و با شغل کمک‌جراح شوخی کرد. خدا را هزار مرتبه شکر که دیگر از آن کلمه‌ی «آره» استفاده نکرد. چراکه ممکن بود حضار داخل سالن از خنده روده‌بر شوند.

خرمی‌ زاده مضطرب بود و در زمان اجرا گویی اخم بر پیشانی داشت. او در دور قبل یکی دو بار با محمود احمدی‌نژاد شوخی کرده بود و کلیپ همان شوخی‌ها در اینستاگرام با تیتر «این پسر احمدی‌نژاد رو نابود کرد» دست به دست شد.
خلاصه اما خرمی‌ زاده با ۳۶ رای موفق نشد به دور بعد صعود کند و بیشتر از این رئیس‌جمهور سابق را نابود کند.

اجرای نجات ایمان خرمی زاده

 

نفر چهارم، محمدحسن دژآهنگ از گروه پانته‌آ بهرام بود که بر روی صحنه آمد و استندآپ خود را اجرا کرد.

او اجرایی به دور از شوخی‌های جنسی داشت. اجرایی بدون استفاده‌ی اغراق‌آمیز از لهجه. اجرایی بدون شوخی «عمه». اما تعداد شوخی‌هایش کم بود. او موفق به خنده گرفتن از آن حضار خوش‌خنده‌ی داخل سالن نشد و همین امر باعث شد نتواند بیشتر از ۲۸ رای کسب کند. دژآهنگ استندآپی شریف اجرا کرد. استندآپی که در مقایسه با دیگر اجراها فقط خنده کم داشت.

اجرای نجات محمدحسین دژآهنگ

نکته‌ی جالب این برنامه اما حضور امیر کربلای‌زاده و اجرای استندآپی با واکر و به حالت نشسته بود. جالب‌تر از آن این بود که حضار داخل سالن که به «آره» و «موضوع انشا» کمدین‌های خنداننده‌شو می‌خندیدند و ریسه می‌رفتند، خیلی به شوخی‌های امیر کربلایی‌زاده نخندیدند.

گویا عوامل برنامه فراموش کرده بودند به حضار داخل سالن تاکید کنند که کمدین هرچی گفت شما بخندید. اما با این حال هنر امیر کربلایی‌ زاده ثابت شده است و او باز هم در جلب رضایت مخاطب موفق بود.

پایان پیام

کد خبر : 96974 ساعت خبر : 4:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96974
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام پس چجوری باید رای داد خسته شدییییم