صدور اخطار برای ۱۷ واحد آلاینده محیط زیست در شهرستان تاکستان

صدور اخطار برای ۱۷ واحد آلاینده محیط زیست در شهرستان تاکستان

به گفته سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ۱۷ واحد صنعتی به دلیل آلایندگی و عدم رعایت ضوابط زیست محیطی اخطار رفع آلایندگی دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین سیاوش غیاثوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تا کستان با بیان اینکه اهمیت و توجه به محیط زیست یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: به‌منظور کاهش آلودگی‌های واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰۲ بار پایش شده اند.

صدور اخطار برای ۱۷ واحد آلاینده محیط زیست در شهرستان تاکستان

وی در ادامه بیان کرد:. با توجه به عدم رعایت ضوابط و استانداردهای محیط زیستی برای ۱۷ واحد اخطار رفع آلایندگی صادر شده است که این اخطارها در راستای پایش های مستمر و شبانه روزی صنایع مستقر در این شهرستان صادر شده است.

بازدید مستمر در تاکستان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان افزود: کارشناسان محیط زیست شهرستان تاکستان به طور مستمر از این واحدها بازدید می‌کنند و در صورت مشاهده آلودگی این صنایع، موظف به استانداردسازی و دفع خطر مربوطه می‌شوند.

سیاوش غیاثوند در ادامه اضافه کرد: در راستای نظارت بر فعالیت معادن نیز از ۲۱ معدن بازدید شده است و برای یک معدن نیز، اخطار رفع آلایندگی صادر شده است.

غیاثوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در پایان عنوان کرد: رعایت اصول زیست محیطی در تولید یکی از مهم‌ترین عامل در جلوگیری از تخریب منابع ملی و محیط زیست بوده و با فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط زیست گامی موثر در این زمینه برداشته می شود.

پایان پیام

کد خبر : 96516 ساعت خبر : 8:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96516
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات