قدرت داشتن یک زندگی موفق را با یک کتاب بیاموزید

قدرت داشتن یک زندگی موفق نوشته‌ دکتر رابرت اچ. آشر با ترجمه‌ سارا افروز توسط انتشارات پندار تابان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، موفقیت آرزوی تمام انسان‌هاست اما در نهایت چه کسانی به عنوان افراد موفق شناخته می‌شوند؟

یکی از سوال‌هایی که روزانه و در موقعیت‌های مختلف در ذهن همه‌ی افراد شکل می‌گیرد این است که: چطور می‌توانم فرد موفقی باشم؟ دقیقا در همین لحظه افراد به دو گروه متفاوت تقسیم می‌شوند.

گروه اول: کسانی که با تمام قدرت برای تحقق این آرزو تلاش می‌کنند و با الگو قرار دادن زندگی افراد موفق حرکت خود را به سوی به هدف، در مسیر درست آغاز می‌کنند.

قدرت داشتن یک زندگی موفق را با یک کتاب بیاموزید

گروه دوم: کسانی که راه تفکر و رویا پردازی را انتخاب می‌کنند و انتظار دارند با کمترین تلاش بهترین نتیجه را مشاهده کنند.

غافل از اینکه تمامی انسان‌های موفق شناخته شده در سراسر دنیا نهایت توان خود را برای عبور از سختی‌های زندگی به کار گرفته‌اند و هر شکست را به نیرویی جدید برای رسیدن به پیروزی تبدیل کرده‌اند.

کتاب «قدرت داشتن یک زندگی موفق» روایتگر داستان زندگی یکی از برجسته‌ترین جراحان آمریکا دکتر رابرت اچ. آشر است.

پزشکی که پس از ابتلا به سرطان تصمیم گرفت با انتشار اتفاقات، خاطرات، موفقیت‌ها و شکست‌های خود راه رسیدن به موفقیت و موانع موجود در این راه را به خواننده نشان دهد و با تجربیات خود مخاطب را در تحقق موفقیت همراهی کند.

خواننده با مطالعه این اثر همواره می‌تواند نمونه مشابه از حوادث موجود در کتاب را در زندگی خود مشاهده کرده و با استفاده از روش مناسب هر اتفاق را به پله‌ای برای رسیدن به موفقیت تبدیل کند.

موفقیت متعلق به تمامی افراد در سنین و جایگاه‌های متفاوت است، بنابراین مخاطبین این کتاب را می‌توان تمامی افراد علاقمند به کسب موفقیت دانست.

«قدرت داشتن یک زندگی موفق» نوشته‌ دکتر رابرت اچ. آشر با ترجمه‌ی سارا افروز با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه در ۱۴۱ صفحه به بهای ۱۰ هزار تومان از سوی انتشارات پندار تابان روانه‌ی بازار نشر شد.

پایان پیام

کد خبر : 95554 ساعت خبر : 11:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95554
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات