لات هم مگر مجازی می‌شود؟

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: قدیم‌ها توی هر محله‌ای چند تایی لات‌ و لوت بودند که معمولا روی صورتشان یک خط کج از بالای ابرو تا روی گونه کشیده شده بود. البته هیچ‌وقت متوجه نشدم چشمشان چطوری سالم می‌ماند و خط چاقو قشنگ از بالای ابرو می‌پرید می‌رفت روی گونه.

بگذریم. این دوستان لات همیشه پِی عربده کشی، گرفتن پول زور و کفتر بازی بودند.

قدیم که گذشت و عصر موبایل و صفحات مجازی آمد، مدل اراذل هم عوض شد. هیچوقت تصورش را هم نمی‌کردم لات اینستاگرامی هم داشته باشیم. این دوستان دیگر از آن خط‌های بالای ابرویی نداشتند، مدل مجازی بودند.

دیروز خبر دستگیری دو تا از اراذل و اوباش مجازی را شنیدم که گویا در صفحه‌ی خودشان در حمایت از یک خدابیامرزی بعضی‌ها را تهدید به قتل کرده بودند.

حالا اگر این‌ها را نمی‌گرفتند و اراذل مجازی، قاتل آن خدابیامرز را پیدا می‌کردند، بعد چی می‌شد؟

یک عکس سه در چهارش را می‌گرفتند جلوی دوربین با کارد میوه خوری پاره‌اش می‌کردند، بعد در صفحه‌شان می گذاشتد و می‌نوشتند: فلانی کشتمت. انتقام داشمونو گرفتیم؟!

اصلا لات هم مگر مجازی می‌شود؟

خداوکیلی عجب شهر هِرتی است این اینستاگرام، هر کسی هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد. یکی می زند، یکی می‌کُشد، یکی آی نفس‌کش می‌گوید. خلاصه کُلی آدم می‌خواهند یک جور ناجوری حال هم را بگیرند.

البته دوستان اهل فضای مجازی گاهی یادشان می‌رود که، پلیس حواسش به همه چیز هست، اتفاقا بیشتر از همه جا حواسش به فضای مجازی است، اتفاقا بیشتر هم به اینستاگرام.

اراذل محترم! دیدید که مجازی هم دادو بیداد کنید حقیقی باید آب‌خنکش را بخورید، به نظرم بی سرو صدا صفحه‌تان را ببندید یا تغییر کاربری بدهید مثلا پودرهای مکمل بدنسازی تبلیغ کنید، از آن‌ها که هیکل آدم را شبیه هالک می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 96680 ساعت خبر : 9:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96680
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات