همه «ت»هایی که دیگر برای نوبخت مهم نیست

آقای نوبخت فرموده‌اند دیگر ترامپ، تحریم و هرچه «ت» دارد مهم نیست.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: از اینکه آقای نوبخت تصمیم گرفته است به جای توضیحات کامل، با استفاده از حروف کلیدی نه وقت خودش را بگیرد و نه وقت خبرنگاران و در نتیجه وقت شریف مردم از ایشان سپاسگزاریم. اما بعد سپاسگزاری تصمیم گرفتیم یک بررسی اجمالی کنیم ببینیم دیگر برای چه چیزهایی نمی‌توان روی کمک دولت حساب کرد.

دسته اول: مواد غذایی وخوراکی مانند انواع توت، تمشک، تره، ترب، ترخون، انواع تخمه، توت فرنگی، …

دسته دوم: برخی از وسایل زندگی مانند توری، تابلو، تشت، تشک، تخت، تنبان، تیغ، تفنگ، تلفن، توپ، تیله، …

دسته سوم: ویژه هنرمندان شامل تنبور، تنبک، ترانه، تئاتر، تابلوی هنری، تار،…

گروه چهارم برخی از اقداماتی که دیگر برای دولت مهم نیست از جمله توقیف، توزیع، تکذیب، تایید، تاکید، تشکیک، تفهیم، تصویر، تقبیح، تسریع، تنبیه، تشویق، تصدیق، توبیخ، توضیح، تاثیر، تشییع، تبادل، تعادل، تواضع، تفاهم، تقابل، تنبلی، تشنگی، ….

از شهر تا سلبریتی

گروه پنجم شهرهایی هستند که از این به بعد فکری برای خودشان کنند. مانند تهران، تبریز، تربت جام، تربت حیدریه، تفرش، تکاب، تویسرکان

گروه ششم کشورهایی هستند که باید بدانند دیگر کاری با آنها نداریم. مانند تاجیکستان، ترکیه، تونس، توگو، تایلند، تانزانیا، ترینیدادو توباگو، ترکمنستان، …

گروه هفتم برخی از داروهاست که این یکی را خدا به خیر کند. اما چون خیلی تخصصی است، ورود نمی‌کنم.

گروه هشتم برخی از حیوانات که از وظایف محیط زیست است و شاید شکارش را آزاد کنند. مانند تمساح، تشی،

گروه نهم که احتمال دارد خشم طرفداران سلبریتی‌ها را درآورد و به صفحه آقای نوبخت هجوم بیاورند، مربوط به تعدادی از چهره‌های شناخته شده میشود که باید حواسشان به خودشان باشد: تتلو، ترانه علیدوستی، ترلان پروانه، رویا تیموریان، یوسف تیموری، محسن تنابنده، غلامرضا تختی، کوروش تهامی، تهمینه میلانی، ….

به این فهرست می‌توان حالا حالاها اضافه کرد. اما امیدواریم آقای نوبخت به سایر حروف ورود نکند، و به سراغ کلمات برود به جای حروف. مثلا به جای آنکه درباره پ بی اهمیت باشد، برای از بین بردن پارتی و پول تلاش کند. یا مثلا ف را بی‌اهمیت جلوه ندهد، بلکه فقط فقر و فساد را حذف کند.

پایان پیام

کد خبر : 96785 ساعت خبر : 1:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96785
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات