پاکسازی محدوده روستاهای منطقه حفاظت شده باشگل از زباله

پاکسازی محدوده روستاهای منطقه حفاظت شده باشگل از زباله

محدوده چندین روستای منطقه حفاظت شده باشگل توسط پرسنل حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان، سرمحیط‌بانان منطقه حفاظت شده باشگل و با مشارکت دهیاران و شوراهای بخش از زباله پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، سیاوش غیاثوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با تایید خبر فوق اعلام کرد: این پاکسازی در راستای سلامت محیط زیست و اجتماع محلی و با مشارکت جوامع محلی، دوستداران محیط زیست، دهیاران و شوراهای منطقه انجام شد.

غیاثوند در ادامه افزود: این پاکسازی‌ها در مسیر روستاهای جرندق، سولیدره و مهین از منطقه حفاظت شده باشگل انجام شد.

پاکسازی محدوده روستاهای منطقه حفاظت شده باشگل از زباله

وی همچنین گفت: باتوجه به حضور مردم در مناطق اعلام شده در سالیان قبل شاهد انباشت زباله‌های زیادی در سطح کوه و دشت و رودخانه‌ها بودیم که امسال باتوجه به فرهنگسازی‌ها و آموزش‌های انجام شده توسط پرسنل اداره حفاظت ‌زیست و برنامه‌های متعدد و فعالیت‌های فعالان محیط زیست و حمایت‌های مسولان استانی و شهرستانی شاهد کاهش زباله در سطح مناطق اعلام شده هستیم.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در پایان افزود: امیدوار هستیم که گردشگران و اهالی روستاها بیش از گذشته با طبیعت مهربان باشند و با نگاه زیست محیطی زباله کمتری تولید کرده و همگی همیار واقعی طبیعت باشند.

پایان پیام

کد خبر : 95381 ساعت خبر : 0:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95381
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات