کار کارشناسی برای تدفین

ما تا دیروز فکر می‌کردیم فقط پروژه‌های ماست که هزاران ساعت کار کارشناسی برایش انجام می‌گیرد.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: در همه کشورها آداب و رسوم عجیب و غریب وجود دارد. البته این عجیب بودن بستگی به این دارد شما از آن رسم خوششان بیاید و پایبند آن باشید یا خیر.

اگر حامی باشید حداقل یکصد دلیل منطقی برای حمایت دارید و اگر خوشتان نیاید، با یک دلیل نیم بند، آن را زیرسوال می‌برید. به همین دلیل هم معمولا همه مردم دنیا به ساکنان دیگر کشورها یا مناطق دیگر با تعجب نگاه می‌کنند.

مثلا در همین کشور دوست و برادر غنا (که البته نمی‌دانم الان تا چه حد برادر است) یک اتفاق عجیب رخ داده است.

یک فردی دستش از دنیا کوتاه شده و حالا شش سال است جنازه‌اش در سردخانه نگهداری می‌شود. ظاهرا آن بنده خدا تا زمانی که زنده بود علاقه واقعی خودش را بروز نمی‌داد. حالا هم که خودش نیست، خانواده‌ها بررسی می‌کنند که به خاندان پدری علاقه بیشتری داشته یا مادری. تا بتوانند تصمیم بگیرند کجا دفنش کنند.

مثل ما کارشناسی کنید

می‌بینید. ما تا دیروز فکر می‌کردیم فقط پروژه‌های ماست که هزاران ساعت کار کارشناسی برایش انجام می‌گیرد. ظاهرا اوضاع در کشورهای دیگر بدتر است. البته باید دید دفن شدن آن از دنیا رفته در محل پدری یا مادری، چه مزیتی برای طرفین دارد که شش سال از تلاش دست نکشیده‌اند. شاید هم بحث حیثیتی شده است.

ظاهرا آنها هم مثل ما اگر کاری به نتیجه رسیده باشد همه مدعی انجام آن می‌شوند. اگر هم کاری شروع نشده باشد، هیچ کس مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد. حتی اگر شصت سال به جای شش سال طول بکشد.

از الان می‌توان حدس زد نتیجه این همه دعوای طرفین چه می‌شود. تجربه ما نشان داده در آخر، تمام آن بحث‌ها و کارهای کارشناسی کنار گذاشته می‌شود و در یک تصمیم ناگهانی، پیکر آن مرحوم در محل سومی آرام می‌گیرد.

پایان پیام

کد خبر : 95471 ساعت خبر : 0:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95471
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات