گلونی

اختلال در تماس‌ ربطی به اپراتورها نداشت!

سرقت دکل

پایکاه خبری گلونی، محمد ساکی: اختلال در سرویس‌دهی اپراتورهای تلفن همراه معمولا به دفعات رخ می‌دهد و باعث نارضایتی کاربران می‌شود. اما دلیل این اختلال‌ها چیست.

قطعی برخی سرورها جهت سرویس خود موجب اختلال ساعتی می‌شود ولی برخی اختلالات بعد از شکایت مردم بررسی می‌شود و آنجاست که متوجه مظلومیت و بی‌گناهی اپراتور محترم جهت سرویس دهی می‌شویم که اصلا دلیل رخ دادن این اختلال‌ها داستان دیگری دارد.

اگر به نبوغ دزدها باور دارید پس حدستان درست است.

سرقت از دکل مخابراتی!

افرادی که اقدام به سرقت باتری دکل‌های مخابراتی شهر تهران کرده و با این اقدام سبب قطعی و ضعف آنتن‌دهی برخی از اپراتورهای تلفن همراه شده بودند، دستگیر شدند.

معمولا این دسته افراد خیلی زود به دام قانون می‌افتند به این دلیل که در همان منطقه‌ای که سرقت کرده‌اند می‌شوند. مثلا تصور کنید یک نفر در کنار خیابان با ۴۰ متر کابل برق پیاده‌روی می‌کند و بعد پلیس که در حال گشت‌زنی است او را می‌بیند و طبعا مورد مشکوکی هم است و آقای دزد برای اینکه رد کند ممکن است بگوید «جناب سروان این کابل مال خودمون، مصرف شخصی داریم!»

خریدار دارد

اساسا سرقت‌های مخابراتی، خریدار‌های خوبی دارد و با توجه به تحریم‌ها ارزش  آنها زیاد است و در مقابل با توجه به سختی کار همیشه عرضه کمتری نسبت به تقاضا وجود دارد.

یکی دیگر از مشکلات کابل دزدی برای کسانی است که برق دزدی می‌کنند. طبیعی است که اگر کابلی در کار نباید برقی هم در کار نیست.

این‌ برق دزدی که بیشتر در مناطق خوش آب‌‌و‌هوا رخ می‌دهد. به طور مثال برخی صاحبان ویلاهای در حال ساخت در شمال کشور که هنوز کنترل برق ندارد، با توجه به تعطیلی‌های مکرر طاقت هوای تهران را ندارد به شمال رفته و از برق خانه‌های کناری به طور مخفی قرض می‌گیرند تا انشالا روزی در عروسی‌هایشان جبران کنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل