گلونی

تاریخ تولد بچه و تصویب لایحه را یکی کنید

کودک

بهترین پیشنهاد البته این است که تاریخ تولد همسران عین هم باشد تا با یکی شدن تولد فرزندان، بر غنای زندگیشان بیفزایند.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: پدر و مادرهای جدید که با وضعیت فعلی، شادی کم آورده‌اند، مدام در حال خلق ایده جدید برای شاد شدن هستند.

تازه‌ترین تلاششان هم همین خبری است که می‌گوید پدر و مادرهای جوان تلاش می‌کنند تا تاریخ تولد فرزاندشان به تاریخ‌های خاصی ثبت شود! مثلا مثل ۷/۷//۹۷ شکیل باشد یا تاریخ تولد بچه همان تاریخ ازدواجشان بخورد! برای همین هم بچه را به هر ضرب و زوری که شده دیر و زود به دنیا می‌آورند.

با این اقدام تمام دستاورد متولدان دهه‌های قبلی که مثلا تعداد سکه مهریه برابر با تاریخ تولد دختر باشد، کم اهمیت شد. در قدیم زوج‌های جوان به خودشان رحم نمی‌کردند اما اینها به بچه‌شان هم رحم نمی‌کنند! حالا فرض کنید اینها مدیر شوند. بعید نیست تصویب لوایح و طرح‌ها و … را بگذارند برای تاریخ تولد خودشان و بستگانشان تا هم‌زمان که فوت می‌کنند، نوار هم قیچی کنند.

پیشنهاد داریم

حالا که بازارش داغ است اجازه بدهید مثل برخی از سیاسیونی که بعد از پایان مدیریت‌شان، برای هر موضوعی راهکار ارائه می‌دهند، ما هم چند پیشنهاد در این زمینه مطرح کنیم تا شاید مفید باشد. با این تفاوت که ما پست مدیریت نداشتیم و شاید به این بهانه یک پست مدیریتی جدیدالتأسیس به ما بدهند.

پدر و مادرهای جدید حتما فناوری روز را ملاک قرار دهند و تاریخآشنایی از طریق فضای مجازی، تاریخ اولین کامنت‌هایی که منجر به آشنایی‌ با همسر شد و تاریخ ایجاد حساب‌های شبکه‌های اجتماعی‌شان را فراموش نکنند.

پدر و مادرهایی هم که به بازی‌های کامپیوتری علاقه مندند می‌توانند به مشخصات تاریخ تولید بازی‌های کامپیوتری محبوبشان مراجعه کنند.

بهترین پیشنهاد البته این است که تاریخ تولد همسران عین هم باشد تا با یکی شدن تولد فرزندان، بر غنای زندگیشان بیفزایند.

اگر کسی هم این وسط علاقه‌ای به سیاست داشت، البته به غیر از آقازادگان و بانوزادگان، می‌تواند به تاریخ تولد سیاستمداران و اتفاقات بزرگ سیاسی متناسب با جبهه و خط و حزب مطبوع، سری بزند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل