گلونی

تاسف از کابل دزدی در کشور

کابل دزدی

تاسف از کابل دزدی در کشور

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: درپی خاموشی‌های اخیر و افزایش پدیده کابل دزدی، صنعت برق طی تدابیری و با هماهنگی با نیروی انتظامی افرادی را تحت عنوان کابل‌بان برای محافظت از تجهیزات برق بسیج کرده است!

خب اگر با همین فرمان در صنعت رو به رشد دزدی جلو برویم، یک تنه کل دنیا را ضربه فنی می‌کنیم و جایگاه صدر جدول را از آن خودمان خواهیم کرد.

از من می‌شنوید از همین فردا وقتی بیرون می‌روید یک دست لباس اضافه به همراه خودتان ببرید. چون اصلا بعید نیست جلوی شما را بگیرند و رویم به دیوار لباس‌هایتان را هم ازتنتان دربیاورند.

تاسف از کابل دزدی در کشور

آدم واقعا در کار بعضی تدابیر می‌ماند، همین قطعی برق. درست است که الان اوضاع خیلی وخیم است و باید برق جیره‌بندی شود ولی عواقب ناشی از این قطعی‌ها به جایی رسیده که کم‌کم دارد درست بودن اصل تصمیم را زیر سوال می‌برد.

همه روزه خسارات زیادی چه در صنعت چه اقتصاد و در زمینه‌های دیگر در پی قطعی برق وارد می‌شود. حالا این‌ها کم بود که دزدی دکل هم به آن اضافه شد.

دولت باید پیش از وقوع چنین حوادثی پیش‌بینی‌های لازم را کند چرا که شنیدن چنین اخباری واقعا خجالت آور و البته خنده‌دار است.

بزرگ‌ترین مشکل ما انتخاب راه حل‌های ساده و دم‌دستی است. همیشه یرای حل هر مشکل راحت‌ترین راه را بدون در نظر گرفتن عواقب آن انتخاب می‌کنیم.

این نهایت ضعف ماست که دزدی‌های پیاپی موضوع اصلی جک ساختن و خندیدن شده است. دولت بایستی برای این نوع هنجارشکنی‌ها مجازات‌های سنگین در نظر بگیرد و به فکر از بین بردن مسبب مشکلات باشد‌.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل