خداوند ایران را از امثال صفروف محفوظ بدارد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا:  کارشناس روس با نام صفروف (با عرض پوزش نسبت به همه آنها که کارشناس واقعی‌اند) شب گذشته، در یک مصاحبه تلویزیونی، از قراردادهایی نام برد که حتی خودش هم آنها را نخوانده بود.

ظاهرا کارشناسان برخی از شبکه‌های خارجی خبری، از فضای مجازی انتخاب می‌شوند! کسانی که تمام اطلاعاتشان براساس تخیلات و موهومات ذهنیشان است.

سهم ایران از خزر

این شبه کارشناس، شب گذشته صریحا از عقب نشینی ایران نسبت به سهم پنجاه درصدی تاریخی خود، سخن گفت. مشخص نیست در آن شبکه عریض و طویل خبری کسی نبود که از تاریخچه این مذاکرات اطلاع داشته باشد؟ یا می‌دانستند و ترجیح دادند سکوت کنند.

حال پس از بیست و چهار ساعت بحث و تنش، به خیال کسی که گمان می‌کند ده هزار سال پیش است، سخنان خودش را انکار می‌کند! مشخص نیست ایشان دارای دو شخصیت است و سیستم زوج و فرد راه انداخته یا واقعا مخاطبان را افرادی نادان فرض می‌کند که حافظه‌شان بیست و چهار ساعت هم دوام نمی‌آورد؟

فقط صفروف

متاسفانه وقتی گروهی تمام چشم و گوش و ذهن خودشان را به حرف‌های یک رسانه خارجی می‌سپرند تا از هرچه می‌خواهد پر کند، نتیجه‌اش می‌شود همین!

وقتی رسانه‌های داخلی از صبح امروز مدام درباره تاریخچه این قراردادها نوشتند و نوشتند، برخی آنقدر برای طرف خارجی شأن قائل شده بودند که باور نکردند. حتی وقتی متن قرارداد را هم می‌دیدند می‌گفتند شما رسانه‌های داخلی دستکاری کرده‌اید!

باید از کارشناس روس پرسید آیا با یک دروغ می‌توان تمامی این تنش‌ها را که مسبب اصلی آن است، فراموش کرد؟

خدایا این سرزمین را از شر دروغگویان و نادانانی همچون این شبه کارشناسان حفظ بفرما.

پایان پیام

کد خبر : 98813 ساعت خبر : 0:59 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98813
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات