محسن چاوشی چه وجه تمایزی دارد؟

محسن چاوشی چه وجه تمایزی دارد؟

چاوشی صدای خاص و منحصر‌به‌فردی دارد، خوانندگی‌اش شبیه هیچ کسی نیست، کنسرت برگزار نمی‌کند، مصاحبه نمی‌کند، در شبکه‌های اجتماعی حضور چندان پر رنگی ندارد، بخودی خود شخصیت حاشیه‌سازی نیست، اما آثار و رفتار منحصر به فردش باعث ایجاد حاشیه می‌شود.

پایگاه خبری گلونی، حامد مشکینی:در دنیای پرسونال برندینگ شما در هر عرصه و سازمانی و با هر هدف و چشم‌اندازی و براساس هر هویت و شخصیتی، در ابتدا نیاز به وجه تشابه دارید یعنی ویژگی‌های مطلوب مرتبط با عرصه کاری و هنری و… خود را داشته باشید و با رقبا و افراد حاضر در مجموعه هم راستا شوید. وجه تشابه شرط لازم برای حضور شما هست اما قطعا شرط کافی نیست.

همیشه و در هر کاری و هر جایی از خودتان بپرسید: چرا مشتری در بین فعالان حوزه کاری من، من را بابد انتخاب کند؟ یا حتی در عرصه زندگی شخصی وقتی کسی قصد ازدواج دارد قبل از آشنایی باید از خود بپرسد: مخاطب چرا باید من را به همسری برگزیند؟ مزیت رقابتی و وجه تمایز من نسبت به دیگران در چیست؟
وجه تمایز ویژگی‌ها و تداعیات منحصر به فردی از برند و پرسونال برند که متمایز از رقبا و قدرتمند است. از مزیت‌های وجه تمایز می‌توان به ایجاد جذابیت و همچنین تک بودن است.
حال در این زمینه وجه تمایز را در پرسونال برند یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ایران بنام آقای محسن چاوشی بررسی می‌کنیم.

محسن چاوشی چه وجه تمایزی دارد؟

چاوشی صدای خاص و منحصربه‌فردی دارد، خوانندگی‌اش شبیه هیچ کسی نیست، کنسرت برگزار نمی‌کند، مصاحبه نمی‌کند، در شبکه‌های اجتماعی حضور چندان پر رنگی ندارد، بخودی خود شخصیت حاشیه سازی نیست، اما آثار و رفتار منحصر به فردش باعث ایجاد حاشیه می‌شود.
اینها وجه تمایز غالب شخصیتی محسن چاوشی است. حال سوال اینجاست ،آیا خواننده ای که کنسرت برگزار نمی‌کند خواننده نیست؟ آیا هنرمندی که مصاحبه نمی‌کند هنرمند نیست؟ و آیاهنرمندی که هر لحظه از خود و هوادارانش عکس سلفی نمی‌گیرد و تفکرات خود را در هر زمینه‌ای با مخاطبانش در میان نمی‌گذارد، هنرمند نیست؟
اتفاقا هست  و این سبک کاری و سبک زندگی اوست. محسن چاوشی با همین کارها منحصر به فرد و تبدیل به چهره محبوب موسیقی پاپ ایران شده است. حال تصور کنید، چاوشی این موارد خاص را در شخصیت خود نداشت یا به اجرا در نمی‌آورد، آیا باز هم محبوبیت زاید الوصف خود را در بین مخاطبانش داشت؟
باری، چاوشی برای خود نقشه راهی را ترسیم کرده تا در قلب و ذهن مخاطبان خود جای بگیرد. اگر چه معتقدم فرایند تدوین پرسونال برند بصورت کامل در مورد این خواننده محبوب به اجرا در نیامده و اگر این فرایند کامل شود بی‌شک این شخصیت مانایی بیشتری در طول زمان بدست می آورد.
پایان پیام

کد خبر : 99114 ساعت خبر : 10:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99114
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات