ارز آبروست اعتماد مردم اما سرمایه است

به‌گفته حسن روحانی، ارز آبروی ملی ماست. در جواب رئیس جمهور باید بگوییم اگر ارز، آبروی ملی است، اعتماد مردم هم سرمایه مسئولان یک کشور است.

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: بالاخره بعد از مدت‌ها حسن روحانی، در پانزدهمین شب مرداد، در گفتگوی زنده تلویزیونی حاضر شد و به شرح مسائل روز کشور پرداخت.

گرچه مردم، مدت‌ها پیش منتظر بودند تا رئیس‌جمهور سؤالات آن‌ها را پاسخ بدهد، اما روحانی ترجیح داد پخش فوتبال‌های جام جهانی را به‌عنوان علت تأخیرش معرفی کند. دلیلی که بیشتر از آنکه قانع‌کننده باشد، ابهام‌برانگیز بود.

ارز و آبروی مردم

به‌گفته حسن روحانی، «ارز، آبروی ملی ماست». در جواب رئیس جمهور باید بگوییم اگر ارز، آبروی ملی است، اعتماد مردم هم سرمایه مسئولان یک کشور است. دولت باید تمام تلاشش را به کار بگیرد تا اعتماد ملی را جلب کند. این اعتماد نه از راه وعده‌هایی که در آستانه انتخابات داده می‌شود، بلکه باید از جنس کار و پاسخ عملی به مطالبات مردم باشد.

حق مردم را به‌رسمیت بشناسید

روحانی با گفتن جمله «مردم ما مردم صبوری هستند»، صرفاً مردم را توصیف نکرد. بلکه درخواستی در گفته‌اش نهفته بود. روحانی از مردم می‌خواهد صبر کنند اما او و تمام اعضای دولت باید بدانند مردم، می‌خواهند حقوقشان به رسمیت شناخته شود. این روزها سردرگمی‌ها و ناامیدی‌ها، کاسه صبر مردم را کوچک‌تر کرده است.

مردم، چشم‌انتظارند

به‌‌اعتقاد حسن روحانی، «پیشنهاد مذاکره با اعمال تحریم، در تناقض است». همان‌طور که تناقض آمریکا به‌چشم دولت ایران می‌آید، تناقض‌هایی که میان حرف و عمل مسئولان کشور وجود دارد هم به‌چشم مردم می‌آید. مطالبه میلیون‌ها ایرانی از رئیس جمهور این است که با عمل نشان دهند خادم مردم هستند و به شعارها و وعده‌های همیشگی‌شان خاتمه دهند. همچنان منتظر پاسخ‌های رئیس جمهور در مجلس و همین‌طور اقدامات عملی دولت برای بهبود وضعیت معیشتی مردم هستیم.

پایان پیام

کد خبر : 98288 ساعت خبر : 11:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98288
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات