برای خوابیدن به کنسرت بروید

برای خوابیدن به کنسرت بروید

این کنسرت با حضور ۱۵۰ خوابیده در تختخواب برگزار شد!

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: از امروز به برخی از تصاویر خبری خواهیم پرداخت و شرح اضافی برای آنها خواهیم داد.

شرح تصویر: مارکس ریشتر آهنگساز آلمانی در کنسرتی در آمریکا اثر هشت ساعته خود به نام خواب را اجرا کرد. این کنسرت از ساعت ده شب تا شش و نیم صبح طول کشید و با حضور ۱۵۰ خوابیده در تختخواب برگزار شد!

شرح اضافی: با خواندن این خبر و دیدن عکس آن، چند سوال ذهن ما را به خود مشغول کرده است که شایسته است دوستان آلمانی زبان با ترجمه این سوالات و پرسیدن از آقای ریشتر، کمی ما را روشن کنند.

پیش از این باور عمومی این بود که هر کنسرتی برای شنیدن برگزار می‌شود. یعنی عده‌ای به کنسرت موسیقی می‌روند تا یک اثری را بشنوند. البته برخی هم برای تکان خوردن می‌روند که آنها هم باید ریتم آهنگ را بشنوند و تا به درستی تکان بخورند. اما این کنسرت ثابت کرد شما می‌توانید به کنسرت بروید تا اثری را به طور کامل نشنوید. یعنی بر خلاف ما که در حین اجرای کنسرت یا پخش فیلم درسینما ناگهان خوابمان می‌برد، آنها کاملا هدفمند آمده بودند تا بخوابند و اصلا برای شنیدن نیامده بودند.

برای خوابیدن به کنسرت بروید

طبق همین یک عکس که ما دیدیم، یکی از حاضران بر روی تخت خود، لپ تاپ گذاشته و در حال انجام دادن کارهای خود است. سوال اینجاست که او اگر نه برای شنیدن موسیقی آمده و نه برای خوابیدن، پس برای چه امده است؟ نکند بلیت مجانی گیرش آمده ؟

در همین تصویر آقای دیگری را می‌بینید که بر روی تخت خود با ظاهری کلافه نشسته است. ظاهرا او امید داشته است تا خوابش ببرد ولی خوابش نبرده و شاید حتی به آهنگساز بد و بیراه هم گفته باشد! خب سوال این است که او برای چه به کنسرت آمده است؟

مهم‌ترین نکته این است که از کجا معلوم که آقای ریشتر عین هشت ساعت و نیم موسیقی پخش کرده است؟ لطفا ویدئو کامل را منتشر کنید تا معلوم شودکه آن صد و پنجاه نفر الکی پول نداده باشند!

راستی به این افراد چه گفته می‌شود؟ تماشاگران؟ شنوندگان؟ چه؟

پایان پیام

کد خبر : 97355 ساعت خبر : 11:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97355
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات