گلونی

بیمارستان حریم خصوصی است مزاحم نشوید

عیادت از جمشید مشایخی

عیادت از جمشید مشایخی

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: چند روزی است که جمشید مشایخی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است و فضای مجازی پر شده از عاشقان سینه چاکی که ادعا دارند صرفا جهت صله رحم و این داستان‌ها و ثوابش به ملاقات ایشان می‌روند. اتفاقا بازار سلبریتی‌های عیادت کننده نیز حسابی داغ است و تصویر است که از حال نزار این بنده خدا با فیگورهای آرتیستی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.

نمی‌دانم آن زمان که بازار اشتراک گذاری تصاویر این قدرها داغ نبود و هرکس به لطف داشتن تلفن همراهش عکاس خبری نبود، کسی به عیادت بیماران نمی‌رفت؟

و باز یک نمی‌دانم دیگر، این سلبریتی‌هایی که صبح تا شب و شب تا صبح در پیج‌ها و رسانه‌های مجازی شان دم از فرهنگ و خرده فرهنگ و سطح شعور و این حرف‌ها می‌زنند چرا خودشان چنین رفتار بی‌شرمانه‌ای دارند؟

بله. دقیقا روی حرفم به هنرپیشه‌‌گانی است که به عیادت این هنرمند رفته و با حال خوش جلوی دوربین ژست گرفته‌اند، آیا این نهایت بی‌فرهنگی نیست که از حال جسمی نامساعد یک نفر برای خودنمایی استفاده کنیم؟

سلیریتی‌ها مدام در حال منتشر کردن هستند

ما به تبلیغات این سلیریتی‌ها نیاز داریم، برای سیل و زلزله و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و مرهم نهادن بر هزار و یک درد بی‌درمان دیگر که دولت از حل کردن آن‌ها مانده. اما دیگر دلیل نمی‌شود این بزرگواران هم از این محبوبیت سوءاستفاده کنند و مدام در حال منتشر کردن باشند!

دوست دارم از تک‌تک این عزیزانی که قدم رنجه فرموده‌اند و کنار تخت این هنرمند دست جمعی عکس یادگاری گرفته‌اند برای دنیای مجازی، سوال کنم آیا واقعا اگر خودشان جای آن بیمار باشند دوست دارند کسی برای ریا و عکس و لایک جمع کردن ومحبوب جلوه دادن خودش به ملاقاتشان برود؟

بیمارستان حریم خصوصی است

بد نیست گاهی در رفتارمان با مردم، منصف باشیم و خودمان را جای طرف مقابل بگذاریم.

اولا که اگر این عکس را برای خودشیرینی و نشان دادن لطافت روح و سطح بالای مهربانی‌شان گذاشته‌اند که باید عرض کنم عیادت از این هنرمند درجه یک و پیشکسوت، وظیفه جامعه هنری است و چنان لطفی در حق ایشان نکرده‌اند.

ثانیا اگر فکر می‌کنند با انجام این کارها محبوبیت شان را چندین برابر می‌کنند ایضا به عرض مبارک می‌رسانم با این کارها فقط طرفدارهای درست و حسابی شان را از دست می‌دهند. آن‌ها می‌مانند و یک مشت طرفدار زرد که دغدغه‌شان تماشای سلبریتی‌ها در لحظه لحظه زندگی خصوصی شان است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل