تخلف در کاغذ این قدر است در دارو چه طور است

این افراد به درجه‌ای از تخلف رسیده‌اند که دلالی کاغذ را می‌کنند و بسیار شیک نرخ کاغذ را در دست می‌گیرند و با یک تلفن لرزه بر تنه مدیران مجله‌ها و روزنامه می‌اندازند.

پایگاه خبری گلونی، محمد ساکی: تقریبا برای تمامی اصناف قوانین مشخصی جهت برخورد با تخلف وجود دارد و هرازگاهی خبری از تخلف واحد صنفی مثلا قیمت یا سلامت مواد غذایی مثل گوشت و مرغ شنیده می‌شود و یا داروهایی که به جای فروش در داروخانه‌ها در خیابان ناصر‌خسرو یافت می‌شود که اینها همگی جزو مصارف مهم و ضروری مردم به شماره می‌رود.

چند وقتی هم از نانوایی‌ها خبر رسید که با آرد دولتی را دریافت می‌کنند و نان با نرخ آزاد به دست مردم می‌رسید.

بدون شک گزارش این موضوعات باعث آگاهی بیشتر مردم خواهد شد چه بسا خود مردم گرانفروش‌ها را معرفی کنند.

اما همیشه صحبت بیشتر بر سر کالای ضروری مردم بود و احتکار و تخلف‌های اصناف دیگر گزارش ارائه نشده است تا امروز که نماینده وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در کارگروه ساماندهی کاغذ با اشاره به اینکه قانونگذار نحوه برخورد با تخلفات گرانفروشی و احتکار کاغذ را مشخص کرده است، از کشف بیش ۴ هزارتخلف در بازار این کالا به ارزش حدود ۱۴میلیارد تومان و تشکیل پرونده خبر داد.

کسانی هم در این بازار به کاغذ هم رحم نمیکنند این چنین اعداد و ارقامی را به جای می‌گذارند.

این افراد به درجه‌ای از تخلف رسیده‌اند که دلالی کاغذ را می‌کنند و بسیار شیک نرخ کاغذ را در دست می‌گیرند و با یک تلفن لرزه بر تنه مدیران مجله‌ها و روزنامه می‌اندازند.

ولی این خبر برای من بسیار عمیق‌تر چیزی را روشن کرد که اگر تخلف و احتکار در صنف کاغذفروشان اینقدر است اگر روزی خدایی نکرده دست متخلفات دارو و کالای ضروری رو شود چه عددی به گوشمان می‌خورد!

پایان پیام

کد خبر : 98740 ساعت خبر : 11:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98740
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات