ترامپ سی ان ان را آتش نزد

ترامپ سی ان ان را آتش نزد

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: نیویورک تایمز نوشت: دونالد ترامپ پس از مشاهده تنظیم تلویزیون ملانیا همسرش در هواپیمای اختصاصی ریاست جمهوری بر روی شبکه سی ان ان خشمگین شد و مشاوران خود را مورد عتاب قرار داد.

آقای ترامپ حتما برای خودش دلایل زیادی دارد. اما ما هم دوست داریم تا این رفتار او را تحلیل کنیم تا ثابت کنیم چرا باید از این حرکت ترامپ دفاع کرد؟

نخستین دلیل این است که ترامپ به جای آنکه تلویزیون هواپیما را آتش بزند، دستور داد تا شبکه تلویزیونی را تغییر دهند. البته شاید در خفا عکس‌های شبکه سی ان ان را آتش زده باشد، ولی حداقل این بخش را رسانه‌ای نکرد. خودمان هم می‌دانیم که این حرکت از فردی همچون ترامپ بعید است و اتفاقا به همین دلیل جای خوشحالی دارد.

علاوه بر این، او نشان داد که او برای حفظ کیان خانواده‌اش تلاش می‌کند. شما فرض کنید ملانیا فقط چند ساعت اخبار شبکه‌های سی ان ان، سی بی اس یا ان بی سی که علیه همسرش پخش می‌شود را ببیند. به خصوص آنکه تصاویر و اسنادی درباره گذشته او را نشان دهند. به نظر شما آیا این زندگی دوام می‌آورد؟ اگر ملانیا به بچه‌های خودش بگوید چه؟

ترامپ سی ان ان را آتش نزد

با این کار او توانست قدرت خودش را هم در خانه حفظ کند. او به عنوان پدر خانواده ثابت کرد که نه تنها رئیس جمهور آمریکاست که رئیس خانه هم است!

الگو گرفته است

شاید بتوان این حرکت او را الگوگیری ترامپ هم تعبیر کرد. احتمال دارد ایشان صحبت‌های آقای عارف را شنیده است و تحت تاثیر قرار گرفته باشد. آقای عارف معتقد است که قدرت هر فرد به حرف‌هایی است که نزده است و ترامپ ثابت کرد که حتی قدرت هر فرد همان حرف‌هایی است که نشنیده است!

او به دیگران یاد داد که نباید به حرف‌های نادرست گوش سپرد و از آنجایی که هر حرفی به غیر حرف خودش، حرف نادرستی است و شاید تاثیر منفی بر روی او بگذارد، ترجیح داد تا از آنها فاصله بگیرد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 97348 ساعت خبر : 11:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97348
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات