حاشیه نشینی کنید و شکر خدا

ما هم که خداروشکر به حاشیه نشینی راضی هستیم. محله‌مون مشکل کابل‌کشی داره و هرروز برق‌مون می‌ره. کوچه‌مون رو سه ساله کندن برای تعمیر انشعاب گاز ولی هنوز درست نکردن.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی فرماندار تهران گفت: جمعیت شهرک‌های اطراف تهران و اقماری به دو برابر افزایش پیدا کرده و این وضعیت نگران‌کننده است. چراکه مردم در این مناطق به آب، برق و گاز و سایر زیرساخت‌ها احتیاج دارند.

توجه فرمودید؟ نگران کننده است چون آن‌ها به آب و برق و گاز احتیاج دارند و ما مجبوریم کار کنیم، تلاش کنیم، زحمت بکشیم و این‌ها را فراهم کنیم.

نظر وزیر

یکی از وزرای مربوطه در یک برنامه‌ی تلویزیونی گفته بود: به ما چه که برای حاشیه‌نشین‌ها مدرسه و بیمارستان و جاده و امکانات رفاهی بسازیم؟ مگه ما گفتیم شهرتون رو ول کنید و مهاجرت کنید بیایید اطراف تهران خونه‌ی غیراصولی بسازید؟

سوال‌های همیشگی

این صحبت‌ها، جواب خیلی از سوال‌های ما رو داد. سوال‌های همیشگی که از خودمون می‌پرسیدیم: چرا برخی از مسئولین به محله‌ی ما توجه نمی‌کنن؟ چرا به شهرستان‌ها و مناطق محروم توجه نمی‌کنن؟ چرا فقط به یکی دو تا محله‌ی بالاشهری توجه می‌کنن؟

نظر ما درباره حاشیه‌ نشینی

تا اونجایی که ما می‌دونیم، آقای وزیر به ما هم نگفته بیایید توی یکی از محله‌های تهران ساکن بشید. پس دلیلی هم نداره برامون پارک و فضای سبز و سینما و مترو بسازن. می‌خواستیم بریم شهر خودمون زندگی کنیم. آقای وزیر به شهرستانی‌ها هم نگفته اون‌جا زندگی کنید. می‌خواستن بیان تهران زندگی کنن.

هدف مسئولان

گویا این بزرگواران تنها به یک عده‌ی خاص گفتن بیایید فلان جا ساکن بشید. چون دائماً در حال خدمات‌رسانی به همون یکی دو محله هستن. البته خدای ناکرده منظورمون این نیست که بودجه‌ی مملکت رو برداشتن و برای اون یکی دو محله خرج کردن. نه. به هیچ وجه. بودجه رو دادن خودشون خرج کنن. طبق سلیقه‌ی خودشون.

هدف ما

ما هم که خداروشکر به حاشیه نشینی راضی هستیم. محله‌مون مشکل کابل‌کشی داره و هرروز برق‌مون می‌ره. کوچه‌مون رو سه ساله کندن برای تعمیر انشعاب گاز ولی هنوز درست نکردن.

یه پارک کوچیک داریم به جای اینکه سبز باشه سیاهه. از بس که زن و بچه توش زیاده. اما باید خداروشکر کنیم. چون مگه مسئولان گفتن برید توی این محله‌ها زندگی کنید؟ خب ما هم اگر خدمات می‌خواییم بریم محله‌های بالا. اصلاً همین که ما رو با لگد از این شهر بیرون نمی‌کنن باید خدارو شکر کنیم. خداروشکر.

پایان پیام

کد خبر : 99407 ساعت خبر : 8:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99407
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

موفق باشی محسن عزیزم.دوستت دارم.