حذف آیت بی غم از خنداننده شو و اعتراض هواداران

حذف آیت بی غم از خنداننده شو باعث بروز حواشی و اعتراض شد. هواداران او حذفش را برنمی‌تابند.

به گزارش پایگاه گلونی، آیت بی غم از خنداننده شو حذف شد تا هواداران او از این اتفاق ناراحت و البته عصبی بشوند.

آیت بی غم بی‌شک یکی از بهترین کسانی بود که در خنداننده شو اجرا کرد اما عاقبت در برابر وحید رحیمیان حذف شد.

وحید رحیمیان هفته گذشته خندوانه را به هم ریخت. او متن استندآپ را فراموش کرد و کارش را نیمه تمام گذاشت و طبق قانون نباید دوباره اجرا می‌کرد اما مربی‌ها به او فرصت دادند تا دوباره اجرا کند.

رحیمیان حالا با آن اجرا آیت بی غم را کنار زده است. رحیمیان هنگامی که از بی غم برد باز هم گریه کرد اما باید دید با این حافظه ضعیف و این اشک‌ها و حمایت‌های برخی چهره‌ها می‌تواند از علی صبوری هم ببرد یا نه.

حذف آیت بی غم از خنداننده شو

بدیهی است که امثال آیت بی غم از استندآپ کمدی کنار نمی‌روند. خنداننده شو فقط یک مسابقه است و مهم است که این افراد در ادامه کار پیشرفت کنند.

برای تبدیل شدن به یک فرد به یک استندآپ کمدین حرفه‌ای سال‌ها زمان نیاز است. پس خندوانه کمترین اهمیت را خواهد داشت و تاثیرش در حد همان حد معرفی باقی خواهد ماند.

بسیاری از شرکت‌کننده‌های قبلی خندوانه بعد از این برنامه به روی استیچ رفتند و حتی در تئاتر هم برنامه اجرا کردند اما گاهی ناموفق و گاهی افتضاح بودند.

برخی به پرستاران توهین کردند و وارد کار اجرا شدند و برخی مثل آقای درویشان‌پور هنوز یک استندآپ کمدین معمولی است که اجرای دیشبش هم چنگی به دل نزد و تالیف نداشت و تکرار مکررات بود.

به نظر می‌رسد آیت بی غم یکی از کسانی که می‌تواند در آینده بدرخشد. او می‌تواند استندآپ کمدی را از بحران خاطره‌گویی و ابتذال عمه نجات بدهد.

بی غم اگر قدر خودش را بداند در آینده از او بیشتر خواهیم شنید. امید که در دام لایک اینستاگرام نیفتد.

پایان پیام

کد خبر : 98962 ساعت خبر : 12:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98962
اشتراک در نظرات
اطلاع از
19 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

ماجرای وحید و آیت، نظرات و عملکردِ مربیان، واکنشِ طرفداران و نتیجه‌ی آراءِ بینندگان از بهترین و آموزنده‌ترین اتفاقاتِ تلویزیون بود. چرا ما این‌قدر جدی می‌گیریم ماجرا رو؟ چرا جبهه‌ی عوام و خواص راه انداخته‌ایم؟ باید به جای این که قاضی بشیم و محکوم کنیم بنشینیم و کلی درس بگیریم از این ماجرا.

چرا انقد موضع گرفتین در برابر برد وحید.آقای رحیمیان با اختلاف بیش از یک میلیون رآی جناب بی غم رو شکست دادند. چطور انقد مطمئن میگید که تمام این رأی ها رو ازروی احساس گرفتن. اصلا اینجور نیست. استندآپ کمدی هدفش خنداندن مردم هست همونطور که خود شرکت کننده ها بارها و بارها این رو عنوان کردن. آقای بی غم اجراهاشون همیشه تمیز و بی نقص بوده اما به نظرم در خنداندن اکثریت مردم ناموفق بودن . حالا شاید کسایی مثه بعضی از دوستان که دید فلسفی به قضیه دارن تونسته باشن با استفاده از درک بالاشون اجرا رو خنده دار بدونن. ولی اکثریت مردم به قول شما عوام به اجراهایی رای میدن که بتونه لحظات شادی رو براشون فراهم کرده باشه که به نظر من اجرای آقای رحیمیان با وجود ناقص بودنش در این کار موفق بوده. حتی اگه به قول بعضی دوستان ایشون مشکل روحی هم داشته باشن با وجود این مشکل در خندوندن مردم بسیار موفق عمل کردن.

سلام. نکته جالب اینه ک طبق گفته خود آیت متنش ساعت ۲۳دیشبش آماده شده متنی با اون حجم از جزییات بی نقص اجرا شد و وحید رحیمیان با گریه و وقفه انداختن حق آیت رو خورد ک البته اجراش اونقدر ضعیف بود ک نصف ابوطالب هم رای نمیاره ولی شانس آیت رو خورد .دیگر عزیزان هم درست گفته بودند ،تقلید بجا و درجه یک از فیلم تلقین و همینطور کنایه هایی عالی به اوضاع اقتصادی با یک ادای مگس و یه ننه من غریبم بازی نابود شد

هر وجدانی می دونه که برنده مسابقه که بود
آیت تو برنده ای

اجرای آیت و متنش عالی بود. فرهاد آییش با پیشنهاد اجرای دوباره به وحید قانون خندوانه رو نادیده گرفت و حق آیت رو خورد. وحید یه آدمیه که از لحاظ روانی مشکل داره مردم ما هم که احساساتی برا همین رای آورد چون تونست از این ضعف مردم ایران استفاده ببره.

باعث جذف ایت فقط و فقط رامبد بود با اون حمایت مسخرش

نمیپسندن نه , نمیفهمن!
واقعا عالی بود یه متن پخته , کار شده , ساخته پرداخته شده با کلی تشبیه و حرفهای دو پهلو و تلفیق و…
به نظرم کاملا حیف بود

آیت ناراحت نباش انشاءالله آقای جوان از تو توی خندوانه استفاده میکنه

اکثر مردم جنس اجرای آیت رو نمی پسندن و علت اصلی رای اوردن وحید همینه ب نظرم وحید با هرکدوم از خنداننده های دیگه میفتاد حذف می شد و اینکه بالا اومد به خاطر اجرای آیت بود

اکثر مردم جنس اجرای آیت رو نمی پسندن و علت اصلی رای اوردن وحید همینه ب نظرم وحید با هرکدوم از خنداننده های دیگه میفتاد حذف می شد و اینکه بالا اومد به خاطر اجرای آیت بود

به نظر من متن استندآپ آیت و تمسخر آقای آییش با تشبیه به کلاغ و اژدها باعث حذفش شد

اولٱ این به اصطلاح دموکراسی و نتیجه گیری بر اساس رای مردم چیزی جز استبداد اکثریت نیست چرا ک حداقل ۸۰ درصد تماشاگران اصلا نمیدونن فیلم تلقین چی هست،،، پس رای شون از جایگاه عوام اصلا نمیتونه ملاک مناسبی باشه
به هیییچ وجه
ثانیٱ ما مردمی کاملٱ احساسی هستیم که به قول دکترشریعتی با دانش کم و تعصب زیاد همیشه در طول تاریخ خام اشکهای دیگران میشیم و این برنامه و همینطور اول شدن محمد جواد توی مرحله قبلی فقط نشونه هایی هستن تا ما خودمونو یکم بشناسیم

باید پذیرفت که وحید از آیت، در خنداندن بیننده موفق تر بود. حتی با همان اجرای ناقص.

چرا چرت و پرت میگی!

اصلا هم اینجوری نیست

تعصب و ترحم میتونه آدم ها رو به حق خور ترین و عجیب ترین موجودات شبیه کنه?

واقعا اجرا بی سر و ته وحیدو با اجرا کامل ایت مقایسه میکنی

ایت ناراحت نشو دنیا هیچ موقع نذاشته حق کسی پایمال بشه جای دیگه بهت داده میشه

واقعا حقش بود بیاد بالا. یه استند اپ کمدی درجه ۱ و تفکر برانگیز. بخش اشاره به فیلم “تلقین” کریستوفر نولان هم معرکه بود بود.