راهکار ساده پسر سفیر برای کسب موفقیت

پایگاه خبری گلونی، بهاره حاصلیان: آقای پسر سفیر ما ممنون شما هستیم که بالاخره یک پسر مسؤل پیدا شد که فوت کوزه‌گری موفقیت در شغل را توضیح داد. و مثل بقیه پسرهای مسؤل با گفتن شغلش که مثلاً چوپانی است ما را سر کار نگذاشت.

ممنون هستیم که گفتید فکرمان را از فضولی در زندگی دیگران به تمرکز روی کار تغییر دهیم تا موفق شویم. البته ما خیلی هم فضول و حسود نیستیم. شاید فیلم‌ها و عکس‌هایی که خودتان در فضاهای مجازی پراکنده کرده‌اید، باعث سرک کشیدن عده‌ای از ما در زندگی شما شده‌است!

ممنونم پسر سفیر

ممنون هستیم که با وجود عده‌ای از ما که کار نمی‌کنند و خیلی بی‌تربیت هستند و کمپین فرزندت کجاست را راه انداخته‌اند و شما را عصبانی کردند، اما باز هم رمز موفقیت خودتان را ارائه دادید.

ممنون هستیم که راهکار «ساده» به همه ما معرفی کردید. و مثل بعضی‌ها نگفتید که بروید و مبانی رنگ بیاموزید. مبانی رنگ و رنگ‌شناسی خیلی سخت است.

خیلی از ما توان ذهنی کافی برای آموختن آنرا نداریم. اما اینکه گفتید بروید و «پول» در بیاورید، خیلی آسان است. و واقعاً کسی که نمی‌تواند پول دربیاورد و زندگی کند، همان بهتر که به «قول شما» برود و بمیرد.

آقای پسر سفیر ما نه فضول هستیم و نه حسود و نه تنبل و تن‌پرور که کار نکنیم و نه زندگی کردن را از یاد برده‌ایم. ما  فقط کمی سؤال داریم.

سؤال داریم که چرا بازیکنان لیگ برتر به خاطر خالکوبی روی دستشان باید لباس آستین بلند بپوشند، اما شما روی دستتان خالکوبی پر و پیمانی دارید؟

ما سؤال داریم. شاید اگر زوم موبایلتان بازتر بود و محیط اطراف شما بیشتر معلوم بود، سؤا‌ل‌های بیشتری هم برایمان پیش می‌آمد. اما دیگر چند تا دانه صندلی اطراف شما سؤالی در ذهنمان ایجاد نکرد. فقط…

طبق آخرین آمار خودکشی در ایران، ۲۱۲ نفر زیر ۱۷ سال اقدام به خودکشی کردند

ما سؤال داریم که آیا این ۲۱۲ نفر زیر ۱۷ سال حرف‌های شما را شنیده بودند و فهمیده‌ بودند که دیگر نباید زنده باشند و باید بروند بمیرند و رفته‌اند و مرده‌اند یا بدون شنیدن حرف‌های شما اینکار را کرده‌اند؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفته‌است: تا پایان سال ۹۶، حدود ۴ هزار و ۹۹۲ نفر در کشور اقدام به خودکشی کرده‌اند.

ما فقط سؤال داریم.که آیا این ۴ هزار و خرده‌ای، همان آدم حسودهایی هستند که به شما بد و بیراه گفته‌اند؟

اگر آنها همان‌ها هستند، زیاد عصبانی نباشید. آنها که یک بار تجربه خودکشی ناموفق را داشته‌اند، با تلنگر ساده‌ای دوباره اقدام به مردن خواهند کرد. لازم نیست خون خودتان را زیاد آلود کنید.

طبق همان آمارها: دوسوم آمار خودکشی مربوط به زنان و یک سوم مربوط به مردان است.

ما فقط سؤال داریم. آیا بیشتر بد و بیراه‌گویانتان از خانم‌ها هستند یا آقایان؟ آیا بیشترشان آقا هستند که با پیشنهاد مردن، خواسته‌اید آمار خودکشی آقایان بالا برود؟

پایان پیام

کد خبر : 99237 ساعت خبر : 2:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99237
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات