رواج اپیدمی پزشکان بنگاه املاک‌دار

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: رئیس اتحادیه املاک گفت: ۴۰۰ پزشک در تهران بنگاه معاملات املاک دارند. در همین راستا می‌تونین هم خودتون رو بکوبین و از نو بسازین. هم به دکتر بگین که خونه‌ای که قبلاً کوبیده‌شده رو با قیمت مناسب بهتون پیشنهاد بده. با این اوصاف باید بگیم که پزشکی یه شغل فصلیه؛ یعنی در فصول خاصی از سال می‌شه روش سرمایه‌گذاری کرد و در باقی فصول سال باید تمرکز کرد روی مشاغل دیگه.

چند شغله‌های لاکچری

البته چندشغله بودن یکی از آپشن‌های جامعه ایرانیه. حالا خودمون رو نگاه نکنین که رومون نمی‌شه به کسی شغل دوم و سوم و این روزها چهارممون رو بگیم. بعضی‌ها هم هستن که همه مشاغلشون لاکچریه یعنی هم پزشکن؛ هم با حفظ سمت رئیس فدراسیونن؛ هم با حفظ سمت نائب رئیس یه‌جای دیگه‌ان.

کاش تکذیب شود

البته دلمون می‌خواست این خبر تکذیب بشه؛ یعنی بهمون بگن اون پزشکی که تو اتاق عمل حوله رو جا میذاره تو شکم بیمار؛ نگران نرسیدن بتون و سیمان و رسوندن اون‌یکی شهرک به نازک‌کاری نبوده یا ترکیدن حباب بازار مسکن نبوده؛ یا اونی که دیر می‌رسه سر عمل داشته سر پنت‌هاوس فلان برج تو بالا شهر با یه پزشک دیگه چونه نمی‌زده که متأسفانه تکذیب نشد.

استراتژی بیماران در برخورد با این پزشکان

اما شما بیمار گرامی؛ اگر متوجه شدین پزشکتون جز این آماره؛ باید چه واکنشی نشون بدین؟ در مرحله اول به‌خودتون ۱۰۰ بار بگین به من ربطی نداره؛ یعنی تا جایی که من رو نکشه و زنده از اتاقش بیام بیرون به من ربطی نداره؛ بعد در مرحله دوم؛ یه نفس عمیق بکشین و دهنتون رو باز کنین و بذارین معاینه‌تون بکنه.

در مرحله سوم؛ مظنه هیچ خونه‌ای رو ازش نپرسین؛ چون اگر یه میلیارد هم داشته‌باشین؛ یه سندرومی بین مشاور املاک‌ها متداوله که می‌گن:‌ «اگر ۵۰ میلیون دیگه داشتی؛ یه مورد داشتم که…».

در مرحله چهارم هم وقتی از مطب اومدین بیرون علاوه بر حساب کردن درآمد روزانه مطب؛ درآمد مشاور املاک رو هم حساب کنین هرچند که خودمون هم ته دلمون می‌دونیم واقعاً درآمدشون به ما ربطی نداره؛ البته تا وقتی که این کار دوم حواسشون رو از کار اصلی پرت نکنه ولی خب این یه وسواس فکریه که کاری نمی‌شه براش کرد!

پایان پیام

کد خبر : 97264 ساعت خبر : 11:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97264
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات