روحانی کجا زندگی می‌کند تا پناهنده بشویم؟

روحانی کجا زندگی می‌کند تا پناهنده بشویم؟

شرایط پناهندگی یا مهاجرت به کشوری که روحانی توش زندگی می‌کنه چیه؟

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: گفته‌بودیم که سوژه‌های اجتماعی و خاطره‌گویی روی استندآپ کمدی جواب می‌ده اما این روزها استفاده از تکنیک نعل وارونه هم در دستور استندآپ کمدی‌کاران بزرگ قرار گرفته است. تکنیک حاشا کلا هم حسابی جواب می‌ده. این تکنیک بومیه و کپی رایتش دست خودمونه.

نشاط و شادی مردمی با روحانی

مصاحبه دیروز رئیس‌جمهور با مردم بیشتر از همیشه در دل مردم نشاط و شادی به‌وجود آورد و مردم بعد از مصاحبه خیره خیره تو چشم هم نگاه می‌کردن و از هم می‌پرسیدن شرایط پناهندگی یا مهاجرت به کشوری که روحانی توش زندگی می‌کنه چیه؟ اون ۷۰ ایرانی که بلیط سفر یک‌طرفه به مریخ رو اکی کردن به نقل از یه منبع موثق، ۶۵ نفر بلیطشون رو پس دادن و تصمیم گرفتن برگردن به سیاره آقای روحانی.

یک جهش ژنتیکی نه اقتصادی

شرایط اقتصادی کشور بیشتر از جهش اقتصادی جهش ژنتیکی در بر داشته، یعنی باعث ایجاد گونه جدیدی از ایرانی‌ها شده که طبق هر شرایطی می‌تونن زنده بمونن و فتوسنتز کنن و فقط با ویروس دلار و تورم جهش‌یافته‌تر شدن. این گونه رو باید به کشورهای سویولی مثل یونان و اسپانیا صادر کنیم تا بفهمن ریاضت اقتصادی واقعی چیه؟!

روحانی کجا زندگی می‌کند تا پناهنده بشویم؟

سیمرغ بهترین تراژدی و کمدی

این جهش ژنتیکی باعث شده که ما تو هر شرایطی خودمون رو پای کار اجرای استندآپ و توییت‌های جوک و طنز تو جامعه بدونیم. سیمرغ بهترین اجرای کمدی از نگاه تماشگران رو باید داد به برنامه دیشب. محققان دانشگاه ماساچوست گفتن از دیشب تا حالا سرانه مصرف مواد توهم‌زا تو کشورشون به‌شدت بالا رفته.اونایی هم که چیزی نمیزنن ترامپ رو منشن می‌کنن و بهش فحش می‌دن.

صداوسیما سریال طنز نسازد

کاش بیشتر از اینها صداوسیما به مسئولین تریبون بده و به‌جاش از برنامه‌های طنز کم کنه، چون این حجم از نشاط رو بدون اسپانسر و به این سادگی‌ها نمی‌شه در ملت به‌وجود آورد. از همین تریبون تشکر می‌کنیم از همه اونهایی که معتقدن ما خیلی خوبیم خیلی. ما خیلی باحالیم خیلی. ما ضد تحریمیم خیلی! ما ونزوئلا نیستیم، خیلی!

یک رٶیای تازه

روحانی کجا زندگی می‌کند تا پناهنده بشویم؟

چشم‌هاتون رو ببندین و دنیایی که رئیس‌جمهور دیشب براتون ساخت رو تجسم کنین. بسه دیگه بیدار شین زیادی فاز می‌گیرین باورتون می‌شه بسته ارزی شماره یک رو که عرضه می‌کنن شوکه می‌شین و متٲسفانه کاری هم از ما برنمیاد.

اگرچه دارو و غذا جز لیست تحریم‌ها نیست اما دانشمندان هنوز این داروی تخیلی که شما رو برگردونه به دنیای واقعی رو نساختن، پس بااحتیاط رٶیاپردازی کنین.

پایان پیام

کد خبر : 98289 ساعت خبر : 11:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98289
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات