روزنامه شرق برای خانم موگرینی لباس طراحی کرد

اصلاحیه: باشگاه روزنامه نگاران که منبع این خبر بود، فتوشاپ بودن تصویر را تکذیب کرد.

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: روزنامه شرق تلاش کرده است تا خلاقیت را در صفحه اول امروز خود تمام کند. احتمالا ماجرا از جایی شروع شد که شرق تصمیم گرفت تصویر خانم موگرینی را در صفحه اول خود بگنجاند. و اصرار عجیبی داشت تصویر خاصی را بگنجاند. اما خب همه می‌دانند که  اجازه استفاده از آن تصویر را ندارد. چون هر تصویری به درد صفحه اول که سهل است، به درد صفحه فرهنگ و هنر و فلسفه و تاریخ (که خواننده کمتری دارد) هم نمی‌خورد.

پس اینجا بود که ذهن طراح به کار افتاد و تصمیم گرفت برای خانم موگرینی لباس طراحی کند. نتیجه آن هم شد صفحه اول امروز. یک تی شرت راه راه درشت با تم آبی و برازنده خانم موگرینی. البته فقط از دید طراح.

پس از این ایده خلاقانه، ما تصمیم گرفتیم برای طرح‌های بعدی، پیشنهاداتی بدهیم تا زمان روی جلد رفتن تصویر خانم‌ها و حتی آقایان در روزنامه‌ها استفاده شود.

روزنامه شرق

جدی بگیرید

یک. ایراد اصلی طراح این است که باید رنگ‌شناسی می‌دانست و اگر اطلاعی در این زمینه ندارد باید از عروس آقای سفیر دانمارک کمک می‌گرفت. شاید هزینه‌اش مقداری بالا شود، ولی می‌ارزد. مثلا رنگ تی شرت را با کراوات سایر چهره‌ها هماهنگ کند. یعنی از بنفش کمرنگ و پررنگ بهره ببرد تا هارمونی رنگ‌ها، صفحه اول را قشنگ‌تر می‌کرد. البته برای کاهش هزینه از برخی از هنرمندان سینمایی هم می‌توان نظر گرفت.

دو. طراح عزیز، می‌توانست بر روی کت خانم موگرینی از طرح‌های فانتزی هم بهره ببرد. مثلا جمله «من یک ملکه‌ام» را با فونت نستعلیق کار می‌کرد تا نشان دهد این طرح، محصول داخلی است. حتی می‌توان این طرح را بر روی آستینش کار کرد.

سه. برخی از طرح‌ها برای برخی روزنامه‌ها که طرح شلوغی دارند کاربرد بیشتری دارد. مثل پنجول گربه‌ای، خال خالی، سه دکمه یا تی شرت بلند تا زانو. آن روزنامه‌ها باید از این طرح‌ها استفاده کنند.

البته کسی که طرح تی شرت راه راه را ارائه داده حتما خودش برای طرح‌های بعدی هم ایده دارد.

پایان پیام

کد خبر : 98100 ساعت خبر : 6:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98100
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات