سلبریتی‌ها و معضل مدیریت رفتار

این موقعیت سنجی اصلا شاید بهتره بگیم به کار همه‌مون میاد. از مشخص کردن خط ور خطوط و حریم شخصی شروع می‌شه و تا نحوه تعامل با جامعه و مهندسی رفتار در موقعیت‌های بحرانی، هیجانی امتداد پیدا می‌کنه.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: یکی از جاهایی که از سلبریتی شدن متنفرم وقتیه که می‌بینم عیادت از بیمار یه تعریف تازه پیدا کرده. وگرنه تا قبل از این نقطه سلبریتی شدن حس خوبی داره، مردم تفکراتت و سبک زندگیت رو دنبال می‌کنن و واکنش‌هات به اتفاقات جامعه براشون مهمه بخش زیادیش هم ثروت و شهرته و کیه که این پکیج جذاب رو نخواد.

تیغ تیز قضاوت‌ها

اما سلبریتی‌ها روی تیغ قضاوت‌های مردمی هم هستن. اونها حتا اگر قراره کاری رو با حسن نیت هم انجام بدن، باید حواسشون به روش انجامش باشه، وگرنه مردم بایکوت‌شون می‌کنن و می‌رن تو لیست سیاهی که بیرون اومدن ازش کار سختیه.

فراوانی رفتارهای غیرحرفه‌ای

همین چندوقت پیش بود که عکس‌های یه بازیگر تو ملاقات بچه‌های بیمار حاشیه‌ساز شد. تلاشش برای اینکه از خودش حین بوسیدن یه کودک سلفی بگیره، عجیب بود و از تب وجود سلفی بگیران در خدمت دوربین تو جامعه خبر می‌ده که اتفاقاً بین آدم‌های مشهور معمول‌تر و متداول‌تره.
حواشی یک عیادت

حالا این روزها، حواشی عیادت از جمشید مشایخی خبرساز شد، برخی مثل صدرعاملی حسابی به زل‌زدن‌های به دوربین در حضور بیماری که ملاقات‌ها کلافه‌اش کرده اعتراض کردن.

عیادت از جمشید مشایخی
عیادت از جمشید مشایخی

لزوم گذراندن دوره‌های مدیریت رفتار

البته شاید مشکل اصلی این باشه که سلبریتی شدن در کشور هیچ اساسنامه‌ مدونی نداره. بازیگران و آدم‌های مشهور به اندازه کلاس‌های فن بیان به کلاس‌ها و دوره‌های مدیریت زندگی و حرفه، مدیریت برخوردهاشون در فضای حقیقی و مجازی احتیاج دارن.

شوآف را تمام کنیم

این موقعیت سنجی اصلا شاید بهتره بگیم به کار همه‌مون میاد. از مشخص کردن خط ور خطوط و حریم شخصی شروع می‌شه و تا نحوه تعامل با جامعه و مهندسی رفتار در موقعیت‌های بحرانی، هیجانی امتداد پیدا می‌کنه و برآیند همه اینها می‌تونه تمام شدن همه شوآف‌ها جلوی دوربین‌های روشن و باور کردن شعور مخاطب باشه.

پایان پیام

کد خبر : 97169 ساعت خبر : 6:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97169
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات