ظریف و اعتیاد آمریکا

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدجواد ظریف صبح روز یکشنبه در اولین همایش مشترک سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور با بخش خصوصی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها معتاد به تحریم هستند، گفت: «ان‌شاءالله ما می‌توانیم به آمریکایی‌ها نشان دهیم که مجبورند اعتیادشان را ترک کنند. ما این باور را داریم که دنیا به این نتیجه رسیده که باید آمریکا اعتیادش را به تحریم‌ها برطرف کند.»
باور کنید من از وقتی این خبر را خوانده‌ام اصلا یک جوری اشک در چشمانم جمع شده که قادر به هیچ واکنشی نیستم. من کم‌کم داشتم با این اوضاع گرانی نگران خودمان می‌شدم و این‌که مبادا این همه بدبختی بی‌دلیل باشد که بحمدالله فهمیدم ما در حال کار خیر کردن هستیم‌.
بهرحال دیگر دوره به تخت بستن و آن زجر کشیدن ها پایان یافته و از آن‌جایی که ما ید طولایی در ترک دادن جماعت معتاد و اداره کمپ‌های ترک اعتیاد داریم این وظیفه خطیر بر عهده ما نهاده شده است.

آقای ظریف و ترک اعتیاد

و شما اگر ذره‌ای در دلتان نسبت به این موضوع ناراضی باشید باور کنید آن‌گونه که باید نتیجه حاصل نخواهد شد و ما نمی‌توانیم آمریکا را آن‌طور که باید ترک دهیم.
ببینید هموطنان عزیزم فعلا هیچ اتفاق خاصی نیفتاده، درست است که امروز قیمت سکه در فاصله زمانی، گلاب به رویتان، یک قضای حاجت دست کم ۲۰۰ هزار تومان گران می‌شد و اندکی هم در مواد غذایی و میوه گرانی داشته‌ایم ولی من با شناختی که از شما دارم سخت‌تر از این‌ها را هم دوام می‌آورید.
بالاغیرتا اگر دو فردا دیگر در راستای ترک دادن آمریکا دارو و این چیزهای اجنبی‌ساز وارد نشد اعتراض نکنید ها! چون آمریکا یک رفیق‌های ناباب اروپایی دارد که ممکن است دلشان نخواهد آمریکا اعتیادش را ترک کند.
به هر حال هر تصمیم بزرگی هزینه‌هایی هم دارد. حالا این وسط چند میلیون بیمار حالشان بدتر شود اتفاق خاصی نمی‌افتد. یا مثلا نکند هوس کنید مثل عروس آقازاده‌ها لباس‌های با رنگ و لعاب خارجی بخرید. هر عمل اینچنینی شما ما را از هدفمان دور و دورتر خواهد کرد.
ما در این راه در کنار شما خواهیم بود و راه حل‌ها و تجارب شخصی‌مان را دریغ نمی‌کنیم.
فعلا برای شروع صرف نهار و شام را برای اعضای خانواده به قید قرعه کنید. مثلا دو نفر نهار بخورند، دو نفر شام. فعلا در همین مرحله بمانید تا راه‌ حل‌های بعدی.
درود بر شما ملت شریف خدمتگزار که چنین در فکر ترک دادن این بلای خانمان‌سوز هستید. آن هم برای کشوری که دشمنی‌اش بر ما ثابت گشته.
پایان پیام

کد خبر : 97658 ساعت خبر : 11:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97658
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات