فرصت گرما را دست کم نگیرید

گرما در کشورهای مختلف افزایش یافته است.

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: گرمای هوا در برخی از کشورها تا جایی پیش رفته است که نباید می‌رفت. چون مردم آنجا که به دمای بالا عادت ندارند، به دردسر افتادند و حالا در به در دنبال یک پنکه و کولر می‌گردند. در نهایت هم ترجیح دادند تا شب‌ها در مغازه‌ها و مقابل یخچال‌ها بخوابند تا این گرما تمام شود.

برای گرما ارز بگیرید

متاسفانه از آنجایی که این غربی‌ها و شرقی‌ها، شم اقتصادی خوبی ندارند از این فرصت به وجود آمده استفاده نکردند و روزی متوجه خواهند شد که دیگر دیر شده است. معلوم نیست چرا در این کشورها، ارز دولتی برای ورود پنکه و کولر تعلق نمی‌گیرد تا حداقل بادبزنی ، فوتی، یا حتی یک بخاری ساده وارد کنند!

مغازه‌های بد

متاسفانه این کوتاهی حتی در شغل‌های کوچک هم دیده شد. در حالی که مغازه‌دارها می‌توانند فضای مغازه خود را اجاره دهند، به راحتی اجازه خوابیدن مردم در مقابل یخچال‌ها را داده‌اند.

هم اکنون این قابلیت وجود دارد تا قیمت نوشیدنی‌های خنک افزایش یابد. با افزایش این قیمت، شرکت‌های واردات می‌توانند به اسم بستنی، هر کالایی که دوست دارند وارد کنند.

افزایش قیمت نوشیدنی خنک، ناگهان بر روی ملک و خودرو و ارز و سکه و شهریه تحصیل و هزار مورد دیگر اثر بگذارد و با جهش قیمتی، اقتصادش یک شبه ره صد ساله برود. البته جهتش مهم نیست. مهم جهش است که اتفاق می‌افتد.

پایان پیام

کد خبر : 98652 ساعت خبر : 11:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98652
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات