فکر کردن برای فدراسیون فوتبال بد است

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: از قدیم گفته‌اند چو فردا برآید فکر فردا کنیم. اما هرکسی به این شعار عمل نمی‌کند. ما حدس می‌زنیم آقای تاج با خط خوش خودش، این جمله را به دیوار اتاقش نصب کرده است. به خاطر همین هم امروز فرموده‌اند:«به نبودن کی روش فکر هم نکرده‌ام».

ایشان کاملا حق دارد. فرض کنید آقای تاج یکصد ساعت وقت خود و دیگران را بگیرد و جلسه بگذارد و حرف بزند و نامه بنویسد و دیدار کند که اگر آقای کی روش رفت چه کنند! در صورتی که آدمیزاد برای یک اگر این همه زحمت نمی‌کشد.

فکر نکنید

این فکر کردن، اثرات سوء زیادی دارد. اول از همه اینکه آقای کی روش اگر بفهمد خدایی نکرده آقای تاج به رفتن او فکر کرده ناراحت می‌شود. پس یا واقعا می‌رود یا اگر بماند به خاطر همین فکر آقای تاج، رقم قراردادش را حداقل دو برابر می‌کند و بند فکر بد را به قرارداد اضافه می‌کند.

دوم آنکه اگر آقای کی روش بماند چه؟ چه کسی پاسخ وقت و انرژی آقای تاج را می‌دهد؟ در حالی که ایشان می‌توانست همین وقت را صرف امور مهم فدراسیون کند. تازه ایشان خودش هم بزرگواری کند و ناراحتی به دل نگیرد، جواب سایرینی را که در جلسه شرکت کرده بودند چه بدهد؟

اصولا فکر کردن نه برای آقای تاج خوب است نه برای دیگر مسئولان. برعکس مردم که فکر کردن برایشان خوب است. اما برخی توقع دارند مسئولان باید برای زندگی مردم فکر کنند! در صورتی که مردم باید خودشان سعی کنند فکر کم نیاورند.

آقای تاج هم بهتر است به جای فکر کردن به چنین موضوعات فرعی و بی‌اهمیتی، کمتر فکر کند. به اندازه کافی ایشان وقت برای فکر کردن به امور دیگر می‌گذراند.

پایان پیام

کد خبر : 97981 ساعت خبر : 11:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97981
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات