ما مردم زنده می‌مانیم آقای ساشا سبحانی

جناب آقای ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ونزوئلا، سلام علکیم. ضمن آرزوی داشتن عفت کلام و ادب برای آن جناب، متاسفانه گویا خاطر آن عزیز سفر رفته، مکدر گشته است.

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: نامه خوب است. این رسم از مردم جهان نخواهد رفت.

جناب آقای ساشا سبحانی

پسر سفیر سابق ونزوئلا

سلام علکیم

ضمن آرزوی داشتن عفت کلام و ادب برای آن جناب، متاسفانه گویا خاطر آن عزیز سفر رفته، مکدر گشته است.

ما نیز همچون برخی از مردم، تا دیروز گمان می‌کردیم مدیران باید به مردم پاسخگو باشند. البته بدیهی است که معیار ما با آنچه در ذهن شماست متفاوت است. ظاهرا جنابعالی، پاسخگویی مدیران همان کشور ونزوئلا را با تورم نزدیک به یک میلیون درصدی در ذهن دارید.

متاسفانه این هم از سختی‌های فرزندان مسئولان است که نمی‌توانند به کشورهای دیگر سر بزنند تا ببینند انتشار این ویدئوها از جانب خانواده مسئولان، چه نتیجه‌ای دارد.

باور بفرمایید در همین ایران خودمان هم هستند مسئولانی که هنوز گمان می‌کنند باید به مردم پاسخگو باشند.

ساشا سبحانی دلاور سختکوش وطن

حال که خدا را شکر تنفس حضرتعالی هنوز برقرار است، پیشنهاد می‌شود قبل از آنکه از حسادت به شما جان به جان آفرین تسلیم کنیم و برای آنکه با مشت محکم به دهان مخالفان و مردم شریف بکوبید، دست‌های پینه بسته خود را نشان دهید. باور بفرمایید این مردم، دیگر به حرف توجه نمی‌کنند.

بدیهی است اگر پدران همان فرزندانی که همچون شما، در ویدئوهای خود با مردم مهربانی کردند، به جای سکوت، زبان در دهان می‌چرخاندند و ابراز تاسف می‌کردند، امروز شما آنقدر سرگرم درآوردن یک لقمه نان بودید که وقت خودنمایی و به رخ کشیدن ادب خود نداشتید. اما سکوت همان پدران، از ژن خوب بودن خودشان و گوسفند خواندن مردم، به آرزوی مرگ برای مردم رسید.

اجازه بدهید بیش از این وقت نامیمون شما را نگیرم. چون ویدئوهای شما را که دیدم، متوجه شدم بسیار درگیر کار و تلاشید و شاید زمان کم بیاورید! در پایان پیشنهاد می‌کنم تا با آرامش به زندگی خود بپردازید. زیرا خبر بدی برای شما دارم. این مردم زنده‌اند و زنده می‌مانند.

با آرزوی ادب
بی خبر از دنیا

توضیح گلونی:

سفیر اسبق ایران در ونزوئلا: تلاشم برای هدایت پسرم ناموفق بوده است

سبحانی:محمدرضا ۳۱ ساله، فرزند اینجانب است اما از نظر روش و منش زندگی و عقاید متفاوت بوده و همه تلاش من برای هدایت وی ناموفق بوده است.
ارتباط ما با هم به کلی قطع شده و لذا وی مسئول عملکرد خودش می‌باشد که مورد تأیید و حمایت من نیست.

پایان پیام

کد خبر : 99209 ساعت خبر : 2:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99209
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات