ما مو می‌بینیم و مسٶلین پیچش مو!

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: امروز با خواندن خبر تکذیب جریمه‌ی راننده‌ی آستین کوتاه پوش کلی خوشحال شدم ولی ادامه‌ی خبر را که خواندم به قاعده‌ی گوزن سرزمین های شمالی شاخ در آوردم.

تازه فهمیدم مسٶلین بیچاره چه می‌کشند، اصلا خبرها آنطوری که اعلام می‌کنند نیست و همش از شرم، یک چیز دیگری می‌گویند. نگو بیچاره‌ها با معضل رانندگان شلوارک پوش مواجه بودند، اعلام کردند رانندگان نباید آستین کوتاه بپوشند. در واقع منظورشان از آستین همان پاچه بوده. چقدر برای گذاشتن این قانون به مسٶلین عزیز بدوبیراه گفتیم، بیچاره‌ها شرم می‌کردند موضوع اصلی ممنوعیت را عنوان کنند.

به نظرم باید بنشینیم تمام ممنوعیت‌ها را از ابتدا با نگاه شرم‌آلود بخوانیم و بعد در مورد قانونی که گذاشته‌اند بحث کنیم. البته اگر جای بحثی بماند!

چند نمونه از ممنوعیت ها با نگاه جدید:

وقتی مسٶلین کشیدن سیگار را در اماکن عمومی ممنوع می‌کنند در واقع منظورشان کشیدن مواد مخدر ناجور است، ولی شرم می‌کنند و می‌گویند سیگار.

یا وقتی رفتن به استادیوم فوتبال را برای بانوان ممنوع می‌کنند، برای این است که بعضی از بانوان گویا اقدام به رفتن وسط چمن ورزشگاه و فوتبال بازی کرده‌اند، مسٶلین شرم کرده و گفتند فقط داخل استادیوم نروند.

دیگر گرفتن منظور اصلی در ممنوعیت مانتو جلو باز با خودتان

واقعا کار مسٶلین خیلی سخت است. هیچ جای دنیا مسٶلین ما را ندارند، اینقدر مٶدب و محفوظ به حیا.

در واقع ما مردم مو می‌بینیم و آن‌ها پیچش مو.

اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که هر ممنوعیتی اینقدر زوایای پیچیده‌ای داشته باشد.

خدا مسٶلین عزیز را خیر بدهد پولی که می‌گیرند حلالشان!

پایان پیام

کد خبر : 97597 ساعت خبر : 11:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97597
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات