هر سرباز دختر نام مستعار داشته باشد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: برخی از نمایندگان مجلس برای سربازی رفتن دختران و سرباز شدن آنها تلاش می‌کنند. اگرچه رئیس منابع انسانی نیروهای مسلح این طرح را شوخی خوانده است، اما فرض کنیم شوخی شوخی این طرح هم مثل طرح‌های دیگر جدی شد. لذا قبل از آنکه دیر شود چند نکته را یادآوری می‌کنیم:

یک. با توجه به آنکه درج نام و نام خانوادگی بانوان بر روی اتیکت صحیح نیست، لازم است نام مستعار برای سربازان دختر تعیین شود. برای این کار، پیشنهاد می‌شود تا هر دختر در زمان ثبت نام، سه نام و نام خانوادگی اعلام نماید.

دو. پیش بینی می‌شود پس از دوران سربازی، درصدی از خانم‌ها نیز همچون آقایان، بی‌خیال بهداشت شده و در نتیجه به غذا خوردن و زندگی کردن در شرایط سخت و آلوده عادت نمایند.

سه. پیشنهاد می‌شود تا تاریخ اعزام دختران به خدمت، با تاریخ اعزام پسران تفاوت کند تا اشتباهی صورت نگیرد. همچنین لازم است نسبت به اعزام دخترانی که ریش و سبیل نقاشی می‌کنند، دقت لازم به عمل آید.

هر خانواده یک سرباز

چهار. با تصویب و اجرایی شدن این طرح، هر خانواده ایرانی، علاوه بر یک دانشجو، یک سرباز هم خواهد داشت. با این حساب، تعداد بیکاران کاهش چشمگیری می‌یابد که اثرات خود را در سایر مصوبات و تصمیمات خواهد گذاشت.

پنج. با توجه به آنکه دختران، همچون کنکور از پشتکار بیشتری برخوردارند، پیش بینی می‌شود پس از چند سال، سربازی از پسران به طور کامل گرفته شود. لذا لازم است در این مورد از همین ابتدا سهیمه‌بندی لازم درصدی صورت بگیرد.

شش. پیشنهاد می‌شود برای تسریع در اعزام به خدمت سربازی، کسب اجازه پدر یا همسر یا برادر یا سایر آقایان سببی و نسبی نیاز نباشد.

پایان پیام

کد خبر : 98212 ساعت خبر : 10:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98212
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات