گلونی

امیر رحمان خسروی برای بیماران هموفیلی اجرا کرد

گروه پاپ لر و امیر رحمان خسروی

گروه پاپ لر و امیر رحمان خسروی

امیر رحمان خسروی خواننده لر کشورمان به همراه گروه موسیقی خود اقدام به برگزاری کنسرت در حمایت بیماران هموفیلی در سالن ارشاد خرم آباد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، موسیقی هنری است که از دیرباز وجود داشته است و مردم دنیا از هر نژادی همیشه میل و کشش خاصی نسبت به نوای موسیقی داشته‌اند.

در کشور عزیز ما نیز همواره موسیقی بخشی از تاریخ این مرز و بوم بوده است و اساتید بزرگی را به دنیا معرفی کرده‌ایم.

امروزه موسیقی هنری است که در روح و جسم هر انسانی فارغ از قشر ثروتمند یا عادی یا فقیر جامعه رسوخ کرده است و با گوشت و پوست انسان‌ها درآمیخته است.

در حال حاضر تماشای زنده موسیقی هم در دنیا و هم در کشور عزیزمان بسیار گران است و هرکسی توانایی خرید بلیط اجرای موسیقی زنده را ندارد.

موسیقی هنری پرطرفدار است و همه مردم حق دارند از آن استفاده کنند، درست نیست عده‌ای کثیر از مردم علاقه‌مند را که توان خرید بلیت ندارند در حسرت دیدن کنسرت نگه داشت.

برخی از مردم توانایی مالی دارند، بعضی ندارند تا بلیت‌های گران خریداری کرده و تماشاگر هنرنمایی هنرمندان مورد علاقه خود باشند، آیا این گروه بزرگ را همواره باید از رفتن به کنسرت‌ها محروم کرد؟

این مردم علاقه‌مند چگونه باید از دیدن کنسرت لذت ببرند؟!

اما هستند کسانی که هنوز هنر اجرای زنده موسیقی خود را در خدمت همه افراد جامعه قرار می‌دهند.

امیر رحمان خسروی و گروه پاپ لر

این دسته از هنرمندان عرصه موسیقی بدون هیچ چشم‌داشتی اقدام به برگزاری کنسرت‌های خیریه و رایگان می‌کنند.

چقدر در کنار هم بودن خیریه و هنر می‌تواند جذاب باشد و چه شور و شوقی برای این عده قابل توجه جمعیت کشورمان ایجاد خواهد کزد.

امیر رحمان خسروی خواننده لر کشورمان به همراه گروه موسیقی خود اقدام به برگزاری کنسرت در حمایت بیماران هموفیلی در سالن ارشاد خرم آباد کرد.

این خواننده خوش صدای خرم‌آبادی در روزهای یکم و دوم شهریورماه در ساعت ۲۱ به همراه دوست‌داران خود و حامیان بیماران هموفیلی کنسرت خود را برگزار کرد.

اعضای گروه موسیقی پاپ لر عبارتنداز:

معین روزبهانی«سرپرست  و گیتار»

امیرحسین کوشه«پیانو»

یاسین بهاروند«گیتار»

مهدی بیرانوند«کمانچه»

عکس‌های ولی‌الله میراسماعیلی از این کنسرت:

گروه پاپ لر و امیر رحمان خسروی

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل