باز هم دعوای علی کریمی و عادل فردوسی‌پور

پایگاه خبری گلونی؛ محسن فراهانی: باز هم علی کریمی. باز هم دعوا و جدل. باز هم پست جنجالی. باز هم انتقاد و انتقاد و انتقاد. علی کریمی برای بار چندم نسبت به عادل فردوسی‌پور و برنامه‌ی نود موضع گرفت و در آخرین پست اینستاگرامی خود، به شدت از عادل فردوسی‌پور و امیرحسین میثاقی انتقاد کرد.

متن پست اینستاگرامی علی کریمی

«آقاى فتاحى چرا ساکتى!!؟؟جالبه کسى که میخواد این فوتبال رو درست کنه !!مجرى تلویزیونى که به مسئول برگزارى سازمان لیگ زنگ میزنه میگه قرعه جنجالى بیرون بیاره!!!!نوچه هاى کیروش، این تیم بى کس و کار نیست، فکر نکنید هر غلطى دلتون میخواد توى فوتبال ، میتونید بکنید!از بازى بعد بهتون نشون میدم که چه خبره!

شما و رفقاتون رو یه

عادل فردوسی‌پور و امیرحسین میثاقی

کارى میکنم از این فوتبال، فرار کنید

شما برید فعلاً قرارداداد دلاله رو ببندید، بعدش بیاین از فوتبال حرف برنید.

از امروز یه تنه جلوى تو و داردستت در فدراسیون ( فدراسیون جانبازان فوتبال)

(البته جانبازان واقعى این مردم ،جایگاه ویژه دارن و خواهند داشت و حیف که یه سریا از اسم جانباز براى منافع شخصى سوء استفاده کنند)وایسادم تا روزى که شخصاً از مردم شهر رشت به خاطر این برنامه عذر خواهى کنید!!جرات دارى باز میکروفونت رو بیار جلوى من!!»

جادوگر بی‌اعصاب

علی کریمی یک بار دیگر هم از خجالت عادل و برنامه‌اش درآمده بود. ولی روزی که برنامه‌ی نود مناظره‌ای بین او و ساکت برگزار کرد، گویا رابطه‌ی کریمی و فردوسی‌پور خوب شده بود.

در آن برنامه علی کریمی از عوامل و مخاطبان برنامه نود عذرخواهی کرد. اما حالا علی کریمی باز هم از برنامه‌ی محبوب فوتبالی شاکی است و در آخرین پست خود حسابی به سازندگان این برنامه توپیده است.

همه می‌دانیم که علی کریمی همیشه زود جوش می‌آورد و باید کمی سنجیده‌‌تر و آرام‌تر اظهار نظر کند. او بارها با همین حرف‌ها و پست‌ها نسنجیده برای خودش دردسر درست کرده است. او یک بار حدیثی از امام صادق (ع) را به اشتباه با نام کوروش کبیر منتشر کرد و در برابر انتقادات واکنش خوبی نشان نداد. چند روز پیش هم ترجمه‌ی شعر استاد شهریار را به نام کوروش کبیر منتشر کرد.

ما کاری به درستی یا نادرستی حرف و انتقادش نداریم. حرف ما این است: کمی آرام‌تر آقای کریمی.

پایان پیام

کد خبر : 101520 ساعت خبر : 10:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101520
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات