گلونی

با طرفداران فوتبال برزیل بحث نکنید

هواداران فوتبال

هواداران فوتبال

برزیل در جهان طرفداران زیادی دارد. زیادتر از هر تیمی.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: همین اول یادتان باشد که درباره پله با برزیلی جماعت وارد بحث نشوید. به پله فقط باید احترام گذاشت. همین.

برزیل پهناورترین و پرجمعیت‌ترین کشور امریکایی جنوبی است. برزیلی‌ها کل‌کل شدیدی با آرژانتین دارند. برزیلی‌ها پرتغالی و آرژانتینی‌ها اسپانیایی حرف می‌زنند اما فحش‌های زبان‌های هم را خوب بلدند.

برزیل کشوری است که در آینده جزو ۵ اقتصاد بزرگ جهان خواهد است. آنها منابع طبیعی بسیاری دارند و ورزش محبوب‌شان فوتبال است. برزیل ۵ بار قهرمان جهان شده است. اغلب مردم دنیا طرفدار برزیل هستند و بازی این تیم را دوست دارند.

طرفداران برزیل

برزیل در جهان طرفداران زیادی دارد. زیادتر از هر تیمی.

برزیلی‌ها در ۲۰۱۴ در خانه خودشان ۷ گل از آلمانی‌ها خوردند و تا مرز انقراض پیش رفتند انا منقرض نشدند. آنها حاضرند بمیرند اما به آرژانتین نبازند.

برزیل کشوری است که فقیر فقیر و غنی غنی زیاد دارد. آنها هم مثل ایران هر بار که در زمین بازی برنده می‌شوند همه چیز را فراموش می‌کنند. بازییکنان برزیل همیشه یا خوشگل بوده‌اند یا خیلی بدریخت. در تیم برزیل بازیکن معمولی وجود ندارد.

برزیلی‌ها عقیده دارند پله اولین و آخرین بازیکن جهان بوده است. آنها جز پله هیچ کس را قبول ندارند.

روایت‌هایی از تاثیر هاوه لانژ برزیلی در مدت ریاستش بر فیفا وجود دارد که باعث قهرمانی برزیل در جام جهانی شده است. آیا مافیا دوست دارد همیشه برزیل برنده باشد؟

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل