بخشنامه نابودکننده سازمان برنامه و بودجه

سازمان برنامه و بودجه طی بخشنامه‌ای به روسای امور، دفاتر و مراکز تخصصی سازمان، اعلام کرد: پذیرایی غذا و شیرینی در جلسات ممنوع.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: سازمان برنامه و بودجه به مراکز ذی‌ربط خود بخشنامه زده و ۸ دستورالعمل جدید را برای کاهش هزینه‌های جاری اعلام کرده است. یکی از این دستورالعمل‌ها ممنوعیت پذیرایی غذا و شیرینی در جلسات است.

اما از آن‌جایی که ما هم ایرانی هستیم و جنس خودمان را خوب می‌شناسیم. ما می‌دانیم که اگر توزیع غذا و شیرینی در جلسات کارمندان و روسا ممنوع شود چه اتفاقاتی خواهد افتاد. برای همین پیش‌بینی‌هایی کردیم که در ادامه می‌خوانید.

پیش‌بینی‌ها درباره سازمان برنامه و بودجه

۱- تمامی جلسات با حداقل افراد برگزار می‌شود. حتا آن‌ها که می‌آمدند یک موز بردارند و بروند هم دیگر نمی‌آیند.

۲- مدیران، معاونان و کارمندان جلساتی را تشکیل می‌دهد و نام آن را کارگروه، اتاق فکر و یا هرچیزی به غیر از جلسه می‌گذارند.

بعد در آن کارگروه تا دل‌شان می‌خواهد غذا و شیرینی می‌خورند. در آخر هم می گویند: «توی بخشنامه گفته بود جلسه، این که جلسه نبود، کارگروه بود».

۳- اگر فردی درون جلسه به طور اتفاقی ته جیبش یک شکلات پیدا کند و بخورد، به جرم فساد مالی و نقض بخشنامه، توبیخ و حتا انفصال از خدمت می‌شود.

چون بخشنامه داریم. اما اگر کسی به طور اتفاقی ته حساب اداره چند میلیارد پیدا کند و بخورد، بخشنامه‌ای برای برخورد صحیح با او نداریم.

۴- تقاضا و درخواست برای استخدام شدن در مراکز دولتی کاهش می‌یابد و حتا به صفر می‌رسد. مدیران ارشد که فرزندانشان را می‌فرستادند خارج. آن‌ها هیچی.

اما مدیران میانی و پایینی که همیشه فرزندان خود و فامیل را به زور وارد سیستم می‌کردند غمگین و افسرده شده و همان یک امضا در ماه زیر پرونده ارباب‌رجوع را هم که می‌کردند، دیگر نمی‌کنند. خلاص.

پایان پیام

کد خبر : 100731 ساعت خبر : 11:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100731
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات