گلونی

کشور مسئول نگران نیاز ندارد

آخوندی وزیر مسکن

آخوندی وزیر مسکن

کشور مسئول نگران نیاز ندارد لطفا اگر می‌توانید کاری برای مملکت کنید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وزیر مسکن خبر داده است: «حدود چهار و نیم میلیون نفر از مردم تهران در بافت‌های ناکارآمد زندگی می‌کنند.

به گفته ایشان فروش تراکم در تهران در منطقه‌هایی مثل یک، دو، چهار و پنج کیفیت زندگی را بالا نبرده است بلکه باعث توسعه گسترده سوداگری و بالا رفتن قیمت مسکن در این کلانشهر شده است و زندگی را برای افرادی با بضاعت کم در اطراف تهران سخت کرده است.»

وزیر مسکن گفته است وضعیت موجود در شهرهای اطراف تهران از همیشه سخت‌تر شده است.

نمی‌دانیم که مسئولان تا کی می‌خواهند آمار بدهند و ابراز نگرانی کنند. انگار که مسئولان به ابراز نگرانی کردن عادت کرده‌اند.

اینکه ما هر روز از خواب بیدار بشویم و درباره بافت فرسوده کلانشهر تهران ابراز نگرانی کنیم کاری درست نمی‌شود.

نگران بودن کار ساده‌ای‌ست. همه مردم می‌توانند از صبح تا شب نگران باشند اما باید بدانیم که ما به رئیس‌ جمهور رای ندادیم که وزیری انتخاب کند که فقط ابراز نگرانی می‌کند.

البته فقط آقای وزیر محترم مسکن نیستند که نگران هستند. اغلب مسئولین ما در دستگاه‌های اجرایی نگران هستند و نگرانی‌های به حقی دارند.

اما آنها باید برای نگرانی‌ها راه‌حلی بیندیشند و کاری بکند. ما به مسئولان نگران نیازی نداریم. ما مسئولان نگرانی نیاز داریم که کاری هم انجام بدهند.

مسئول نگران نیاز نداریم

مثلاً آقای عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست یکی از نگران‌ترین مسئولان ماست که تقریبا ماهی دو سه بار نگرانی‌های شهرستان‌ها را با ما در میان می‌گذارد و دائم از این خبر می‌دهد که آب مملکت رفت، محیط‌زیست مملکت تاراج شد و ما در ۵۰ سال آینده به خاک سیاه خواهیم نشست.

اما آیا وظیفه آقای کلانتری همین است؟

اگر مسئولیت یعنی ابراز نگرانی کردن که بسیاری از مردم می‌توانند مسئول باشند و در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کنند و به راحتی رئیس‌جمهور و وزیر شوند و صبح به صبح نگرانی‌های‌شان را با رسانه‌ها مطرح کنند و بروند پی کارشان.

اگر به ابراز نگرانی باشد که خود ما یک پا وزیریم. لطفا حقوق وزارت و ابراز نگرانی‌هایمان را واریز کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل