آخرین قسمت خندوانه چه زمانی پخش می‌شود؟

آخرین قسمت خندوانه چه زمانی پخش می‌شود؟

با فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر، تغییراتی در جدول پخش برنامه‌های مختلف تلویزیون به وجود می‌آید، از جمله این تغییرات، پایان یافتن پخش برنامه «خندوانه» از شبکه نسیم است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و صفر و برپایی بیرق عزای سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت آن حضرت، جمعه این هفته، فصل پنجم از برنامه تلویزیونی «خندوانه» به پایان می‌رسد.

جوان در فصل پنجم در کنار جناب خان «خندوانه» را روی آنتن برد و با چهره‌هایی چون مهران مدیری، رضا رشیدپور، هادی حجازی‌فر و … گفت‌و‌گو کرد و سری دوم مسابقه «خنداننده‌شو» را هم در این برنامه به سرانجام رساند.

آخرین قسمت خندوانه چه زمانی پخش می‌شود؟

فصل پنجم «خندوانه» با اجرا و کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی، هر هفته شب‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش،سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگر نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد.

پایان پیام

کد خبر : 100362 ساعت خبر : 11:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100362
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات