احتکار دارو و کفش آهنی هموطنان

احتکار دارو و کفش آهنی هموطنان

پایگاه خبری گلونی، فاطمه رئیسی: خبرها حاکی از آن است که هموطنان گرامی شهرستان ممسنی استان فارس که برای دریافت خدمات درمانگاهی و بیمارستانی از شهرستان خود به مراکز استان‌ها عزیمت میکردند به کاهدون زدند…!

پس از آنکه سه انبار احتکار دارو که حاوی داروهای کم یاب، گران قیمت، مجاز و غیرمجاز در شهرستان ممسنی یافت شد. یکی از هموطن‌های ما در این استان اذعان داشت که: من از اول می‌دانستم که خدا خودش روزی رسان است اما خانم بچه‌ها قبول نمیکردند!

این هموطن در ادامه اضافه نمود: اگر ما بجای متر کردن خیابان‌های منتهی به داروپخش و هلال‌احمر غربت با کفش آهنی؛ با گیوه، اورسی و دمپایی پلاستیکی، دم خانه همسایه میرفتیم و میپرسیدیم آیا فلان دارو را دارند یا نه…؟ زودتر حاجت روا میشدیم!!!

من از اول میدانستم سرکوچه‌ی ما همچون سرکوچه‌ی مسئولین؛ گوجه و دارو به وفور یافت می‌شود اما به گفته‌ی آنها اعتماد نکردیم!!!

این همسایه‌ی معترض ادامه داد: ما بخاطر گناهانمان از آنها محروم شدیم…!

احتکار دارو و کفش آهنی هموطنان

 آیا هیچ همسایه‌ای شب جمعه، برای شادی روح از دست رفتگان این راه، ظرفی از خرما و حلوا را به آنها تعارف کرده تا پس از خوردن و خواندن فاتحه، یک مشت متوفورمین، کلرودیاسپامی چیزی با ظرف پس بدهند؟؟؟؟

 قطعا نه! پس مشکل از خودمان است که بی‌خبر از همسایه‌مان سر بربالین گذاشته‌ایم و صله ارحام را رعایت نکرده‌ایم و دیرآمده‌ایم و می‌خواهیم زود برویم!

لازم بذکر است متهم پرونده احتکار دارو، هم اینک به دلیل ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور بازداشت می‌باشد اما احتمال میرود پس از گذشتن آبها از آسیاب بتواند با وثیقه‌ی چند قلم از داروهای لوکس و گران قیمت خود، به زندگی منزوی‌اش بازگردد!

اما این ما هستیم که باید از کرده خویش پشیمان شویم و حق همسایگی را بجای آوریم!

پایان پیام

کد خبر : 100239 ساعت خبر : 11:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100239
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات