از گرفتاری جدید مردم خوزستان رونمایی شد

مردم خوزستان این روزها عراقی‌ها را زیاد می‌بینند.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: عراقی‌ها به دلیل کاهش ارزش ریال وارد شهرهای جنوبی کشورمان در خوزستان می‌شوند، اقلام مورد نیاز و هرچیزی که دم دستشان باشد خریداری می‌کنند و صاحبان سوپرمارکت‌ها برای این‌که اجناس خود را با دلار معامله کنند، از عرضه‌ی اقلام به مردم بومی خودداری می‌کنند.

وقتی ارزش پول کشورمان به شدت افت می‌کند باید هم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. وقتی قیمت دلار به بالای ده هزار تومان می‌رسد، مغازه‌دار جنس را به هم‌وطنش نمی‌فروشد تا دلار گیرش بیاید. مرام و معرفت و وطن‌دوستی را زیرپا می‌گذارد فقط به خاطر یک مشت دلار.

مردم خوزستان این روزها عراقی‌ها را زیاد می‌بینند

چندی پیش یک گردشگر خارجی برای این‌که کشور ایران را برای دیگر گردشگران معرفی و تبلیغ کند، کلیپی ساخت و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

او در کلیپش نشان داد که با یک ۵۰ دلاری چه کارهایی می‌شود در ایران انجام داد. ۵۰ دلاری که برای مردمان دیگر کشورها پول چندانی نیست. او نشان داد با ۵۰ دلار می‌توان در ایران پادشاهی کرد. غذا خورد، تفریح کرد و خوش بود. هدف این گردشگر خوب بود ولی ما به عنوان یک ایرانی با دیدن آن کلیپ خجالت کشیدیم. کاری که شاید وظیفه‌ی برخی مسئولان باشد.

یک روز خوب

همه‌ی ما از صمیم قلب امیدواریم روزی برسد که کشورمان پُر از گردشگر خارجی بشود. منتها گردشگرانی که برای دیدن شکوه و عظمت ایران آمده باشند نه برای مفت و مجانی بودن سفر به این کشور.

همه‌ی ما از صمیم قلب امیدواریم روزی برسد که مردم کشورهای همسایه به شهرهای جنوبی کشورمان هجوم بیاورند برای خرید مایحتاج زندگی و اقلام مصرفی خود. منتها به دلیل کیفیت بالای اجناس ایرانی. نه برای مفت و مجانی بودن کالا نسبت به درآمد آنان.

همه‌ی ما از صمیم قلب امیدواریم روزی برسد که مغازه‌داران کشورمان برخی اجناس را به هم‌وطنان خود نفروشند. منتها به دلیل وجود اجناس باکیفیت‌تر و مرغوب‌تر و ارزان‌تر. نه به خاطر یک مشت دلار.

پایان پیام

کد خبر : 99597 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99597
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات