بازار پر رونق نوشت‌ افزار خارجی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امسال هم بازار نوشت‌ افزار کشور در اختیار نوشت‌افزارهای خارجی است و همچنان کودکان و نوجوانان و جوانان رغبت بیشتری دارند تا محصولات خارجی و کیف و کفش با لوگوی کارتن‌های معروف را بخرند.

متاسفانه تمام بودجه‌هایی که در سال‌های اخیر صرف ایرانی‌سازی این نوشت‌ افزارها شد، نتوانسته آنطور که باید بازار کالای خارجی را کساد کند.

دانش‌آموزان همچون سال گذشته بیشتر رغبت دارند که عکس قهرمانان کارتنی‌شان روی جلد کتاب و کوله‌شان باشد. آن‌ها که در تمام طول سال با این کارتن‌ها زندگی می‌کنند، وقتی به مغازه می‌روند، کالاهایی را انتخاب می‌کنند که عکس و نشان آن کارتن‌ها و قهرمان‌های کارتنی را دارد.

بازار نوشت‌ افزار

نگاهی به بازار نوشت‌ افزار در مهرماه سال ۹۷ نشان می‌دهد که انگار تمام تبلیغات و بودجه‌هایی که در این راه صرف شده است، هدر رفته است.

در میان بسیاری از خانواده‌ها هم اینگونه است؛ چه خانواده‌هایی که مذهبی هستند و چه خانواده‌هایی که شاید نشود آن‌ها را در زمره خانواده‌های مذهبی قرار داد، اما وقتی که از کتا‌ب‌فروشی‌ها و نوشت‌افزارفروشی‌ها بیرون می‌آید، می‌بینیم که اغلب بچه‌ها چه با پدر و مادر مذهبی و چه با پدر و مادر غیرمذهبی، چه با پدر و مادری که به ایرانیت خود افتخار می‌کند، چه پدر و مادرهایی که وابستگی به ملیت خود دارند، همه با کالاهایی خارج می‌شود که آرم و نشان انیمیشن‌های خارجی دارد.

به نظر می‌رسد برای این‌که دانش‌آموزان کالای ایرانی با آرم و نشان ایرانی و اسلامی را تهیه کنند، راه بسیار درازی در پیش است.

پایان پیام

کد خبر : 100127 ساعت خبر : 10:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100127
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات