تروریست‌ها به کودکان اهوازی شلیک کردند

تروریست‌ها به کودکان اهوازی شلیک کردند و مردم را هدف گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سخنگوی گروه تروریستی احوازیه در گفتگو با یکی از شبکه‌هایی که از این گروه حمایت می‌کند گفته است ما به اهداف مشروع شلیک کردیم و هدفمان فقط نیروهای نظامی بودند نه مردم.

اما دقایقی بعد از این حادثه تروریستی عکس‌هایی مخابره شد که نشان می‌داد که مردم عادی و کودکان در این حادثه زخمی شدند.

عکس‌ها نشان می‌دهد خانواده‌ها وحشت زده در خیابان‌های اهواز می‌دوند و یا در گوشه‌ای پناه گرفته‌اند.

تروریست‌ها به کودکان اهوازی شلیک کردند

عکس‌های متعددی که خبرگزاری‌های رسمی ایران از کودکان حاضر در مراسم منتشر کردند نشان دهنده این واقعیت است که این عملیات نه علیه نیروهای نظامی که علیه مردم ایران بوده است.

تصویری که از یک کودک زخمی گزارش شده است مردم ایران را عصبانی و البته متحد کرده است در تصویر دیگری یک سرباز را می‌بینیم که یک کودک خردسال را در آغوش گرفته است تا از مهلکه بیرون ببرد.

این تصاویر نشان دهنده این است که اگر امنیت در خیابان‌های ایران از بین برود مرد و زن و پیر و جوان و کودک و بچه هم قربانی خواهند شد.

حمله تروریستی اهواز

آنچه که مشخص است این است که تروریست‌ها نه فقط به سمت مسئولان یا نیروهای نظامی بلکه لوله تفنگ را به سمت شهر اهواز و کشور ایران هدف گرفته‌اند و بعد دست را روی ماشه گذاشتند و برای‌شان تفاوتی نداشته است که جلویشان یک مسئول، یک سرباز، یک روحانی، یک سپاهی، یک ارتشی، و یا یک کودک خردسال و مادری که دست بچه‌هایش را در دست گرفته است.

عکس‌های امروز واقعیت ترور را نشان می‌دهد. عکس‌های امروز بیش از هر چیز نشان می‌دهد که امنیت چیست و چقدر مهم است که ایران امنیت داشته باشد.

پایان پیام

کد خبر : 101589 ساعت خبر : 12:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101589
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات