خاورمیانه دو نوع فوتبال دارد

خاورمیانه دو نوع فوتبال دارد. یکی فوتبال مبتنی بر پول دیگری فوتبال مبتنی بر غیرت.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: فوتبال در هر جای دنیا طعمی خاص دارد. در این یادداشت خیلی سریع شما را با سبک فوتبال برخی کشورها و برخی مناطق آشنا می‌کنیم.

خاورمیانه با دو سبک فوتبال

خاورمیانه دو نوع فوتبال دارد. یکی فوتبال مبتنی بر پول دیگری فوتبال مبتنی بر غیرت.

اصولا در خاورمیانه دو نوع کشور داریم. کشورهای پول‌دار بی‌استعداد و کشورهای بی‌پول بااستعداد.

در خاورمیانه برخی کشورها نیروی انسانی دارند اما پول ندارند و یا دارند اما خرج فوتبال نمی‌کنند. برخی کشورها هم نیروی انسانی یعنی بازیکن خوب بومی ندارند اما چون پول دارند بازیکن می‌خرند و به او ملیت بومی اعطا می‌کنند.

اصولا خاورمیانه جایی عجیبی است و هر کس برای چیزی که ندارد می‌جنگد.

فوتبال کشورهای عربی

کشورهایی مثل کویت، عربستان و قطر همیشه دوست داشته‌اند در فوتبال جهان نامی داشته باشند. البته خیلی‌ها ممکن است خیلی چیزها را دوست داشته باشند اما دوست داشتن صرف به درد نمی‌خورد. یعنی شما برای رسیدن به آن چه که دوست داری باید پول هم داشته باشی.

خب البته چیزی که در این کشورها زیاد هست دلار است و آنها از نظر مالی مشکل ندارند. این کشورها همیشه برای فوتبال خرج کرده‌اند و گاهی نتیجه گرفته‌اند اما گاهی هم نتیجه که نگرفته‌اند هیچ، کیسه گل هم شده‌اند. نمونه‌اش همین عربستان که در افتتاحیه جام جهانی روسیه از تیم پیر روسیه ۵ تا خورد.

این کشورها نیروی انسانی خوب ندارند و مجبورند برای داشتن تیم ملی قوی از اقصی نقاط جهان بازیکن بگیرند. مثل همین قطر که یک تیم چندملیتی درست کرده بود. این تیم‌ها اما متاسفانه نتیجه نمی‌گیرند و مقابل غیرت دیگر کشورها می‌بازند.

در فوتبال کشورهای عربی شما الان سرمربی هستید اما معلوم نیست الان هم سرمربی باشید. چون آنها با تساوی هم سرمربی عوض می‌کنند. آنها پول زیاد دارند اما متاسفانه اعصاب درست و حسابی ندارند و اگر ناراحت بشوند سرمربی را در خلیچ همیشه فارس غرق می‌کنند.

در کشورهای عربی مافیا دلار است. هر کس دلار بیشتری داشت مافیای قوی‌تری است.

پایان پیام

کد خبر : 99695 ساعت خبر : 11:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99695
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات