فراخوان چهارمین دوسالانه کارتون کتاب منتشر شد

همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با بهره‌گیری از تجربیات سه دوره برگزاری این جشنواره، چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب برگزار می‌‌شود.
به گزارش پایگاه خبری گلونی  به نقل از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، چهارمین دوره از دوسالانه کارتون کتاب موضوعاتی چون «کتاب و شهر»، «کتاب و زندگی»، «کتاب و خانواده»، «کتاب و کودک»، «کتاب و کتابخانه»، «کتاب و کتابدار»، «کتاب و رسانه»، ‌«کتاب و آینده» مورد توجه قرار گرفته است که بر این اساس هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ خواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی هنری می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی الکترونیکی info@booktoon.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.booktoon.ir مراجعه کنند.

فراخوان چهارمین دوسالانه کارتون کتاب

ارسال مشخصات شرکت‌کننده شامل نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن تماس، توسط هنرمندان به صورت فایل word الزامی است و آثار ارسالی باید با رزولوشن ۲۰۰dpi با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و با فرمت jpg باشد.

آثار برنده جایزه در دوره‌های قبل و یا منتشر شده در کاتالوگ‌ دوره‌های پیشین این جشنواره مورد پذیرش نخواهد بود.

نخستین دوره این دوسالانه سال ۱۳۸۹، ‌ با حضور کارتونیست‌هایی از ۵۳ کشور برگزار شد و دومین دوسالانه کارتون کتاب در سال ۱۳۹۳ با ارسال یک هزار و ۳۴۸ اثر از ۴۶۸ هنرمند کارتونیست از ۶۴ کشور و سومین دوسالانه در سال ۱۳۹۵ با ارسال بیش از دو هزار و یکصد اثر از ۷۸۳ هنرمند کارتونیست از ۷۴ کشور به دبیرخانه جشنواره، برگزار شد.

چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 100044 ساعت خبر : 10:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100044
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات