قطع هاتگرام و طلاگرام و فروشندگان فیلترشکن

پایگاه خبری گلونی، معین بادپابالاخره دوران هاتگرام و طلاگرام یا همان تلگرام طلایی هم تمام شد و این سرویس‌ها از فردا قطع خواهند شد.

آنهایی که تا دیروز پز استفاده از تلگرام بدون فیلتر را می‌دادند، حالا شدند مثل بقیه. البته همزمان با خبر قطع این دو نرم افزار به سرور تلگرام، برخی از چهره‌های سیاسی و دانشگاهی و مجامع علمی و غیره هم کانال خود را در تلگرام دوباره فعال کردند.

احتمالا گروهی که بیش از سایرین از قطع ارتباط هاتگرام و طلاگرام به سرورهای تلگرام خوشحال می‌شوند، جماعت فیلترشکن فروشند.

و از همین الان دنبال افزایش ظرفیت سرورهای خود برای اتصال این تقاضای جدیدند. خدا رو شکر بالاخره یک بازار رونق گرفت. چون بازار فیلترشکن فروشی هم کساد شده بود و نیاز بود تا یک تکان اساسی بخورد.

طبق آمار حدود بیست میلیون نفر از طریق این دو نرم افزار به تلگرام متصل بودند. و با قطع آنها خیلی‌ها احتمال می‌دهند که این افراد از این به بعد راه دیگری را انتخاب کنند. هرچند که احتمال همه افراد عین هم نیست.

دو احتمال ضعیف و قوی درباره هاتگرام و طلاگرام

گروه اول پیش بینی می‌کنند بخش زیادی از این بیست میلیون نفر به سراغ شبکه‌های پرمخاطب داخلی بروند و با نصب انواع و اقسام نسخه‌های ایرانی، با فرستادن یک قلب، از عشق قدیمی‌شان یعنی تلگرام خداحافظی کنند. خداروشکر چون ما ایرانی‌ها به این نوع شکست عشقی عادت کرده‌ایم، دچار افسردگی نمی‌شویم.

اما گروه دوم نظرشان عکس نظر قبلی‌هاست. اینها معتقدند اگر کسانی که با فیلترشکن به تلگرام اصلی وارد می‌شوند کمتر از اعضای شبکه‌های داخلی باشد، این گروه جدید هم نسخه بومی را انتخاب می‌کنند.

ظاهرا عزیزان گروه اول می‌گویند دقیقا چنین است و تعداد اعضای شبکه‌های بومی از تلگرام بیشتر است که با این حساب دیگر جای یادداشت نوشتن برای این موضوع باقی نمی‌ماند.

پایان پیام

کد خبر : 100255 ساعت خبر : 10:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100255
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات