قیمت دلار صعود زمستانه را سخت کرد

قیمت وسایل کوهنوردی سر به فلک گذاشته است، به طوری که یک کوهنوردی فنی برای خریدن یک کفش دوپوش مخصوص صعود زمستانه شاید مجبور باشد طلاهای زنش را بفروشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی گرانی لوازم برقی و صوتی – تصویری به روزهای عجیبی رسیده است.

اگر در همین سایت‌های معروف قیمت انواع پاوربانک، لپ‌تاپ، قلم نوری، انواع شارژرها، انواع ساعت‌های مچی هوشمند، موبایل و… را جستجو کنید، می‌بینید که برخی از این قیمت‌ها سر به فلک گذاشته‌اند.

شاید اگر سه ماه پیش هم از کسی می‌پرسیدید که قیمت یک پاوربانک به ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برسد، به شما پوزخند می‌زد و می‌گفت هرگز این اتفاق نخواهد افتاد، اما حالا این اتفاق افتاد است و حتی عادی شده است.

یعنی طوری تبلیغ می‌کنند که پاوربانک به فلان قیمت به فروش می‌رسد که انگار دارند منت می‌گذارند بر سر مشتری که همین حالا بخر که اگر نخری، فردا گران‌تر می‌شود.

صعود زمستانه سخت شد

این روزها روزهایی است که کوهنوردان خود را برای صعودهای زمستانه می‌کند، اما اگر کوهنوردی امسال بخواهد وسایلش را نو کند و کفش و کلاه تازه‌ای برای صعودهای سخت زمستانه بخرد، ممکن است از این کار متصرف شود و صعود زمستانه امسال را به سال آینده موکول کند، اما آیا او در سال آینده هم می‌تواند وسایلش را نو کند یا خیر؟

قیمت وسایل کوهنوردی سر به فلک گذاشته است، به طوری که یک کوهنوردی فنی برای خریدن یک کفش دوپوش مخصوص صعود زمستانه شاید مجبور باشد طلاهای زنش را بفروشد.

این روزها اگر کسی بخواهد سیستمش را برای کارهای گرافیکی به‌روز کند و یا بخواهد یک لپ‌تاپ تازه بگیرد، قطعا باید سختی و مرارت زیادی را تحمل کند.

قیمت لوازم صوتی – تصویری، لوازوه کوهنوردی و لوازم برقی به حدی گران شده است و حتی آنهایی که خیلی منفی‌باف هم بودند، این قیمت‌ها را پیش‌بینی نمی‌کردند.

پایان پیام

کد خبر : 100404 ساعت خبر : 11:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100404
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات