محمد حسین‌ پور با شتر چه کرد؟

این روزها نامش را در شبکه‌های اجتماعی زیاد شنیده‌اید. محمد حسین‌ پور از پایگاه اورژانس رستاق را می‌گویم.

پایگاه خبری گلونی؛ سمیه باقری حسن‌کیادههمان روزهای اول بود که رانندگی یاد گرفته بودم و خودم را خدای رانندگی تصور می‌کردم که پدرم گفت در بعضی جاده‌ها فقط باید مراقب مسیر و پیچ و خم‌هایش باشی، در بعضی مراقب پیچ و خم‌های جاده و راننده‌هایی که با پیچ جاده نمی‌پیچند و در بعضی جاده‌ها هم، هم باید مراقب مسیر باشی، هم مراقب ماشین‌ها و راننده‌هایشان و هم مراقب گاو و گوسفند و اردک و شتر…

محمد حسین پور امدادگر اورژانس رستاق (بندرلنگه هرمزگان) بعد از رسیدگی به مجروحان تصادف سمند با یک نفر شتر ، نگران شتر آسیب دیده است و به او آب می‌دهد.

محور بندر لنگه به گاوبندی از همان جاده‌های آخری است. محوری دو بانده، خلوت که خیلی‌ها با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در آن رانندگی می‌کنند بی‌آنکه بدانند شترها محور و سرعت و ماشین سرشان نمی‌شود و ممکن است کاملا ناگهانی در مسیرشان سبز شوند.

اما این روزها نامش را در شبکه‌های اجتماعی زیاد شنیده‌اید. محمد حسین‌ پور از پایگاه اورژانس رستاق را می‌گویم.

وقتی به صحنه تصادف شتر با سمند می‌رسد، سعی می‌کند علاوه به کمک کردن به راننده سمند به کمک شتر گرفتار شده در سمند نیز بشتابد.

عکسی از محمد حسین‌ پور منتشر شده است که مشغول سیراب کردن شتر زخمی است. این عکس به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است و مردم با حس خوب آن را به اشتراک می‌گذارند.

محمد حسین‌ پور مامور اورژانس فداکار

محمد حسین‌پور یکی از هزاران مامور اورژانس فداکار ایرانی است که جان خود را برای نجات هموطنانش به خطر می‌اندازد.

این عکس یک عکس خاطره‌انگیز است. عکسی است که می‌توانیم به هموطنان‌مان افتخار کنیم.

عکسی است که در آن انسانیت و مهربانی موج می‌زند. امیدواریم که از محمد حسین‌پور به شایستگی تقدیر بشود تا این عمل مورد توجه دیگر هموطنان و دیگر همکاران او در اورژانس قرار بگیرد.

اگر عادت دارید عکس‌هایی را منتشر می‌کنید که مربوط به آتش‌نشانان خارجی، پلیس کشورهای دیگر یا ماموران اورژانس در اروپاست، این عکس را هم در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

عکسی وطنی که می‌تواند تا مدت‌ها حالمان را خوب کند. به این یادآوری‌ها در چنین ایامی بیشتر نیاز داریم.
پایان پیام

کد خبر : 100765 ساعت خبر : 11:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100765
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات