مسئولیت برای برخی مدیران تعریف نشده است

مسئولیت برای برخی مدیران تعریف نشده است

متاسفانه نگاه برخی از مدیران در همین حد خالی از مسئولیت است.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپااصل خبر را بخوانید: «ظریفه کاظمی مدیرآموزگار مدرسه روستای آهکلان ماسال استان گیلان در برنامه تلویزیونی پرسشگر: به مدیر اداره برق گفتم که تیر‌برق در حیاط مدرسه کج شده و جان بچه‌های مردم در خطر است چرا این کار را انجام نمی‌دهید؟ اگر بچه شما باشد اجازه می‌دهید در چنین مدرسه‌ای درس بخواند؟ که در پاسخ گفت مگر سرم درد می‌کند که فرزندم را به چنین مدرسه‌ای ببرم و در ادامه گفت چه کسی شما را به اتاق من راه داده است، بروید بیرون و منشی‌اش هم گفت من نبودم اینها خودشان وارد دفتر شدند. در نهایت ما را از دفترشان بیرون کردند و گفتند که مدیر جلسه دارد.»

مسئولیت برای برخی مدیران

متاسفانه نگاه برخی از مدیران در همین حد خالی از مسئولیت است. نمونه‌های این مدیران همه جا هستند و آنقدر پررنگ حضور دارند که حق مدیران زحمتکش را هم تضییع می‌کنند تا زحماتشان به چشم نیاید.

مدیرانی که حتی در حوزه وظایف خود هم حاضر به انجام کار درست نیستند. چه برسد به آنکه بخواهیم با آنها درباره کارهایی صحبت کنیم که اگر وظیفه قانونی‌شان نیست، به حکم وظیفه انسانی می‌توانند و باید دست به کار شوند.

مدیرانی که به دلیل ثبت نام فرزندانشان در مدارس خاص و گران‌قیمت (در همین پایتخت)، از دغدغه دیگران یا بی‌خبرند یا ترجیح می‌دهند خودشان را به بی‌خبری بزنند.

شاید اگر فرزندان مدیران در پایین‌ترین مدارس از درجه کیفی ثبت نام می‌کردند، امروز هیچ پدر و مادری، نگران فرزندش نبود تا خدایی نکرده فرزندش بر اثر برخورد با تیر برق کج شده، سالم به منزل نرسد.

پایان پیام

کد خبر : 101023 ساعت خبر : 11:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101023
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات